
Od začátku roku jsme pracovali na online kampani pro Českou basketbalovou federaci na česko-polské All-Star Game. Na napínavé utkání hvězd, v němž byl úspěšnější český výběr, dorazilo přes čtyři tisíce návštěvníků.
Napínavý souboj, v němž padlo celkem 214 bodů, celá řada trojek, ale i smečí. To bylo All Star Game 2014 v neděli 2. března v Pardubicích, kde výběr nejlepších hráčů z české ligy porazil svůj polský protějšek 109:105.
Přestože jsme pro tuto show připravovali velmi nízkonákladovou kampaň, můžeme se pochlubit skvělými výsledky. Všechny cíle kampaně na exhibici, jíž byl MarketUP partnerem, byly překročeny a předprodej vstupenek prostřednictvím online aplikace překonal odhady přesně o 100 %.
Multikanálová kampaň zahrnovala bannerovou kampaň, PPC ve vyhledávačích a na Facebooku, video kampaň na YouTube a retargeting v těchto médiích. Více o kampani se dozvíte zde.