V lednu MarketUP zahájil spolupráci s Českou basketbalovou federací. Naším úkolem bude propagace polsko-české All-Star Game (ASG), projektu, v němž se utkají hvězdy nejvyšší české a polské ligy.
Akce navazuje na loňský ročník, který se uskutečnil v polské Vratislavi, kam dorazilo na šest tisíc fanoušků. Pokračování se uskuteční 2. března v pardubické ČEZ Areně, kam hvězdy Mattoni NBL vyzvaly své polské protějšky.
V rámci online kampaně dojde na propagaci v sociálních sítích i display reklamu.
Můžeme odvážně prohlásit, že do práce pro ASG 2014 dáme kromě svých zkušeností i srdíčko. Náš Managing Partner Mirek Král se totiž v minulosti basketballu věnoval a i dnes si rád ve volném čase zastřílí na koš.
Vážíme si nám svěřené důvěry České basketbalové federace a bereme vysoce nastavenou laťku z minulého roku jako výzvu.