Marketup se stal členem AKA - Asociace komunikačních agentur

Martin Muller 29. 4. 2020
Marketup
Marketup

Po deseti letech od založení se agentura Marketup přidala mezi největší české a mezinárodní agentury a vstoupila do Asociace komunikačních agentur (AKA). Zároveň přijala soubor zásad Férový tendr. Co nás k tomu vedlo?

Od digitální agentury k full-service

Agentura Marketup v průběhu uplynulé dekády citelně vyrostla. Od založení v roce 2010 se z ní v průběhu let stal nepřehlédnutelný hráč na českém trhu s velkými klienty jako jsou Billa, T-mobile, Decathlon, XXXLutz nebo AXA Assistance, a obratem v řádu stamilionů.

Z původně digitální agentury jsme přešli na model full-service. Dnes jsme proto schopni zajistit nejen digitální strategii a marketing, brandové a výkonnostní kampaně,  ale i kompletní kreativní řešení komunikace včetně profesionální videoprodukce nebo rozsáhlých datových služeb a pokročilého reportingu.

Letos proto nazrál čas přidat se mezi ty nejlepší z nejlepších.

AKA je prestižní organizací, která stála u zrodu reklamního průmyslu v naší zemi a její historie sahá až do roku 1992 (tehdy ještě pod zkratkou ARA – Asociace reklamních agentur). 

Jde o velmi agilní sdružení, které členy zásobuje průzkumy, analýzami, aktualitami a dalšími podklady a úzce spolupracuje i se zadavateli s cílem kultivovat a zvyšovat přidanou hodnotu celého reklamního odvětví. Poskytuje také právní pomoc, úschovnu autorských děl a jiné služby.

Členství je pro nás důležité i po symbolické stránce, jelikož AKA představuje nejsilnější organizaci tohoto druhu v našem oboru na českém trhu a sdružuje ty, kteří tento trh z velké části utvářejí. Těšíme se na dlouhou a plodnou spolupráci.

Férový tendr

Kromě členství jsme se zavázali k přijetí Férového tendru. Jde o soubor zásad, jejichž cílem je dosáhnout transparentního a efektivního pořádání výběrových řízení v komerční sféře podle mezinárodních standardů.

Marketup

Cílem je eliminovat nečestné a nesportovní chování na straně agentury i klienta. To proto, aby se nám všem na trhu lépe spolupracovalo, předcházelo se konfliktům a nevznikala zlá krev.

Mezi několik příkladů těchto „best practices“ férového tendru patří:

  • Tendr neslouží ke sběru nápadů

  • Má daný alespoň hrubý rozpočet

  • Obsahuje jasný harmonogram

  • Jeho hodnotící kritéria jsou jasně daná

  • Na obou stranách jsou decision-makeři

Kompletní výčet najdete na stránkách AKA.

Věříme, že vstup do AKA a přijetí Férového tendru nás posune ještě o úroveň výš. Pokud máte zájem o naše služby, dejte nám vědět. 

Odebírat novinky

Přihlašte se k odběru novinek a nic vám neuteče

Váš e-mail

Kliknutím na tlačítko ODESLAT souhlasíte se zpracováním osobních údajů .