Marketup se stal členem AKA - Asociace komunikačních agentur
Po deseti letech od založení se agentura Marketup přidala mezi největší české a mezinárodní agentury a vstoupila do Asociace komunikačních agentur (AKA). Zároveň přijala soubor zásad Férový tendr. Co nás k tomu vedlo?
Od digitální agentury k full-service
Agentura Marketup v průběhu uplynulé dekády citelně vyrostla. Od založení v roce 2010 se z ní v průběhu let stal nepřehlédnutelný hráč na českém trhu s velkými klienty jako jsou Billa, T-mobile, Decathlon, XXXLutz nebo AXA Assistance, a obratem v řádu stamilionů.
Z původně digitální agentury jsme přešli na model full-service. Dnes jsme proto schopni zajistit nejen digitální strategii a marketing, brandové a výkonnostní kampaně, ale i kompletní kreativní řešení komunikace včetně profesionální videoprodukce nebo rozsáhlých datových služeb a pokročilého reportingu.
Letos proto nazrál čas přidat se mezi ty nejlepší z nejlepších.
AKA je prestižní organizací, která stála u zrodu reklamního průmyslu v naší zemi a její historie sahá až do roku 1992 (tehdy ještě pod zkratkou ARA – Asociace reklamních agentur).
Jde o velmi agilní sdružení, které členy zásobuje průzkumy, analýzami, aktualitami a dalšími podklady a úzce spolupracuje i se zadavateli s cílem kultivovat a zvyšovat přidanou hodnotu celého reklamního odvětví. Poskytuje také právní pomoc, úschovnu autorských děl a jiné služby.
Členství je pro nás důležité i po symbolické stránce, jelikož AKA představuje nejsilnější organizaci tohoto druhu v našem oboru na českém trhu a sdružuje ty, kteří tento trh z velké části utvářejí. Těšíme se na dlouhou a plodnou spolupráci.
Férový tendr
Kromě členství jsme se zavázali k přijetí Férového tendru. Jde o soubor zásad, jejichž cílem je dosáhnout transparentního a efektivního pořádání výběrových řízení v komerční sféře podle mezinárodních standardů.
Cílem je eliminovat nečestné a nesportovní chování na straně agentury i klienta. To proto, aby se nám všem na trhu lépe spolupracovalo, předcházelo se konfliktům a nevznikala zlá krev.
Mezi několik příkladů těchto „best practices“ férového tendru patří:
Tendr neslouží ke sběru nápadů
Má daný alespoň hrubý rozpočet
Obsahuje jasný harmonogram
Jeho hodnotící kritéria jsou jasně daná
Na obou stranách jsou decision-makeři
Kompletní výčet najdete na stránkách AKA.
Věříme, že vstup do AKA a přijetí Férového tendru nás posune ještě o úroveň výš. Pokud máte zájem o naše služby, dejte nám vědět.