Nový kreativní tým Marketup pomáhá značkám akcelerovat růst

Martin Müller 14. 12. 2020
Marketup
Marketup

Kreativa není jen o hezkých obrázcích ale i datech, strategiích a správném využití komunikačních platforem. Nový kreativní tým Marketup rozhodně ví jak na to. Za poslední měsíce se rozrostl o nové posily ze síťových agentur i ze zahraničí, a úspěšně s touto nelehkou úlohou klientům pomáhá.

Marketup se ve vodách digitálu pohybuje již 10 let. Za tu dobu se z něj díky efektivním taktikám z oblasti mediálního plánování a performance stali špičkoví navigátoři v moři online marketingu. 

Marketup přistupuje ke kreativě komplexně

„Před pár lety jsme se rozhodli mohutně investovat do kreativního oddělení a rozšířit tak služby pro klienty v oblasti komunikační strategie značky, kreativy a produkce. Důvod je prozaický - budování brandu je pro značky klíčové a kreativní nápady jsou stále žádanějším zbožím.“ uvádí Miroslav Král, spoluzakladatel a CEO Marketup.

Agentura se nesoustředí jen na finální exekuci v podobě klíčového vizuálu nebo videospotu. Kreativní tým zjišťuje, jakou informaci má kreativa doručit, ke komu a s jakým výsledkem. Využívá k tomu informace od klienta, průzkumy trhu nebo pozice značky a také znalost specifik a výhod různých digitálních platforem. Stejně tak dokáže předvídat chování publika na základě dat, což jim umožňuje navrhnout strategické pilíře komunikace.

Spolupráce napříč týmy

Jen úzká spolupráce napříč týmy zaručí, že se danému úkolu věnuje vždy několik specialistů, každý pro jinou problematiku. Díky spolupráci s digitálním stratégem, datovým týmem a kampaňovými specialisty může kreativní tým kampaně v průběhu vyhodnocovat a optimalizovat. Specialisté na danou oblast poskytují týmu potřebnou zpětnou vazbu.

Kreativní oddělení nově pod taktovkou Tomáše Cintavého

Tomáš Cintavý má více než 10 let zkušeností v oblasti offline i online marketingu. V Marketup působil od května 2018 v pozici Art Director, kdy vedl tým grafických a motion & sound designérů. Předtím pracoval jako Idea maker, Art director, Graphic & motion designer pro společnosti Ogilvy & Mather Advertures nebo Havas Worldwide a podílel se na projektech pro značky Vodafone, ČMSS, L'Oréal, BILLA, Coca-Cola, MasterCard, KLIER, Philips nebo Air Bank. Od března 2020 v Marketup zastává roli Creative Directora, vede interní osmičlenný kreativní tým, externí spolupracovníky a zodpovídá za kreativní strategie a tvorbu pro klienty.

Nové posily kreativního oddělení

Při skladbě kreativního týmu vycházela agentura právě z výše uvedeného přístupu. Nejedná se tedy pouze o agenturní matadory, ale i profesionály z různých oblastí marketingu ze strany značek. To umožňuje dívat se na kreativu z více úhlů a při její přípravě aplikovat také různé zkušenosti a znalosti.

Martin Müller je náš nový Senior copywriter s citem pro psané slovo, jehož písemný projev působí blahodárně na každý vizuál nebo voiceover. Původní profesí novinář strávil poslední roky částečně jako externista pro agentury nebo vydavatelství, částečně pod střechou firem jako AXA nebo Alza, kde sloužil jako jeden z dvorních textařů milovanému i nenáviděnému Alzákovi. Mimo jiné otextoval celý náš web.

Jan Vacek je náš nový Art director, který na každý dotaz odpovídá s úsměvem a dodává nám energii jako Temelín. Jeho zbraní je stylus a bitevním polem monitor 27’’ 4K. Precizní a nápadité klíčové vizuály sází od boku, motion a střih je bez debat a do kolen vás dostane svými vizemi ve 3Dčku. Na pozici Art directora působil 2 roky u Leo Burnett a poté 5 let u Wunderman Thompson.

Kateřina Nováková k nám přišla z Francie, kde několik let působila jako Brand Content & Digital manager ve společnosti Groupe Savencia. Hluboké zkušenosti a analytický pohled uplatňuje při návrzích strategií a monetizaci marketingových aktivit našich klientů v pozici Creative strategist. 

Hana Tichá působila posledních pět let v Londýně jako Project manager u společností Audio Network nebo SEGA Europe. Zkušenosti z řízení kreativních projektů ji předurčují k roli spolehlivého kormidelníka projektů ve vodách digitálu v pozici Creative project manager.

Kreativní tým doplňuje zkušený tým grafických a motion designerů, kteří vytvářejí nejrůznější formáty od bannerů přes dynamická videa až po AR filtry pro sociální sítě. Jeho členy vám představíme v jednom z následujících článků.

Marketup

Kreativní tým Marketup spolupracuje s klienty napříč trhem od potravinářství přes finanční sektor nebo auto-moto až po firmy z oblasti robotiky či zdravotnictví. Patří sem například BILLA, pojišťovna AXA Assistance, Komerční banka, T-Mobile, I. D. C. Sedita, BMW Invelt, A3 Sport, Manhattan, XXXLutz, Jablotron, Pražská plynárenská a desítky dalších. Žádné odvětví není agentuře Marketup cizí. Více o naší práci a klientech se dozvíte v našich případových studiích.

Odebírat novinky

Přihlašte se k odběru novinek a nic vám neuteče

Váš e-mail

Kliknutím na tlačítko ODESLAT souhlasíte se zpracováním osobních údajů .