Inzerce na LinkedIn umožňuje oslovit ty nejžádanější profesní a věkové skupiny. Řada firem si zadává reklamu na LinkedIn prostřednictvím reklamní agentury, založit účet však musí samotný klient. Jak založit firemní reklamní účet na LinkedIn pod vaší společností a udělit přístup agentuře? Přečtěte si postup!
Pod záložkou obchodní služby vyberte možnost Inzerovat na LinkedIn
Otevře se vám nové okno, ve kterém kliknete na button ZAČÍT
Nahoře v liště je duplicitně nastavena inzerce pod vaším jménem (individuální). Nyní je potřeba vytvořit obchodní účet pro inzerci na LinkedIn
V pop-up okně napište do kolonky jméno vaší společnosti tak, jak je registrována na LinkedInu. Pokud vám ji LinkedIn nenabídl, využijte druhého pole Adresa URL společnosti, kam stačí překopírovat URL adresu profilu společnosti na LinkedInu.
Pole přezdívka je pouze pro vás, nikde veřejně se nezobrazuje.
Poslední nezbytnost je vybrat měnu, ve které bude vaše inzerce fakturována – česká koruna není podporována, volit tak pravděpodobně budete mezi Dolarem a Eurem.
Nyní stačí potvrdit tlačítkem Vytvořit.
Zadání fakturačních údajů
Tím je váš účet vytvořen – zbývá nastavit fakturaci – toto nastavení je velmi intuitivní, stačí vyplnit fakturační údaje a zadat údaje o platební kartě.
Po zadání fakturačních a platebních údajů se obchodní účet pro reklamu na LinkedIn aktivuje a je připraven k inzerci. Zároveň vám na email ihned přijde faktura na 4 EURA, která jsou poplatkem za aktivaci obchodního účtu na LinkedIn.
Udělení přístupu agentuře
Posledním krokem je nasdílení přístupu pro agenturu, která vám bude kampaně spravovat.
To provedete v rámci záložky UŽIVATELÉ na horní liště a odkazu PŘIDAT UŽIVATELE úplně vpravo. Můžete přidat pouze jednotlivce, se kterými jste na LinkedInu ve spojení.