Jak vypadal Marketing Festival 2014 očima specialistů MarketUP?

MarketUP 7. 11. 2014
Marketup
Marketup

Marketing Festival 2014 je za námi. Zanechal v nás spoustu dojmů, o které se s vámi rádi podělíme. Přečtěte si, co se našim specialistům líbilo nejvíce a jaké přednášky přinesly největší inspiraci!

Martin Čáp, Project Manager:

Marketup

Tipy a triky pro nastavení a optimalizaci RTB aktivit. Takový byl název pátečního workshopu, který jsem zvolil z pestrého festivalového programu. RTB je jedna z nejrychleji se rozvíjejících oblastí v online marketingu, která by neměla chybět v žádném online marketingovém mixu. Z workshopu, na kterém přednášela Zuzana Neupauerová z Adformu, jsem odcházel nabitý novými tipy a inspirací pro zlepšení výkonu RTB kampaní.

Potěšilo mne, že RTB byla věnována také přednáška v hlavním programu festivalu. Prezentace Jiřího Malého byla natolik komplexní a detailní, že všem účastníkům vnesla do problematiky jasný nadhled a objasnila výhody/nevýhody oproti jiným online nástrojům. Spolu s informacemi z workshopu jsme tak získali nové skvělé tipy pro další zvýšení výkonu kampaní našich klientů!

Martin Peška, Project Manager:

Marketup

Na začátek se sluší uvést, že se jednalo o mou premiérovou účast na této konferenci. Kromě profesionální organizace, které dominoval výborný catering, jistě dlouho nezapomenu na vystoupení Avinashe Kaushika. Ten dokázal během chvíle odhalit zásadní nedostatky řady českých internetových velikánů z řad publisherů i e-shopů. Pravděpodobně nejeden posluchač v publiku trnul, zda se na plátnu neobjeví i jeho internetový projekt.

Z vystoupení některých přednášejících v Janáčkově divadle v Brně jsem pochopil, proč je tato konference označovaná jako festival. Leckteré přednášky totiž přesahovaly svůj žánr a v divadle by dost možná uspěly i v jakýkoliv jiný všední den.

Matouš Ledvina, Project Manager:

Marketup

Marketing Festival je netradiční událost s unikátní atmosférou, kterou tvoří pečlivě vybraní profesionálové z oboru na jevišti, stejně jako přes tisíc posluchačů z online marketingu a přilehlých oborů v hledišti. Dvoudenní intenzivní nalévačka novinek a vizí ze světa online marketingu může dát možná trochu zabrat, ale posluchač odjíždí z Brna plný zážitků a užitečných informací, které se mu rozhodně neztratí.

Od každého přednášejícího bylo možné získat zajímavé podněty pro aktivity na příští rok, ať už šlo o technickou přednášku strohého charakteru, nebo zábavně laděný přednes s obecnějším poselstvím. Jako jediné přání a doporučení pro příští rok bych vyslovil jen to, aby do budoucna nedocházelo k vyzdvihování formy nad obsahem.

Michal Novák, UX and SEO Specialist:

Marketup

Na Marketing festivalu byla spousta silných i několik méně přínosných přednášek. Jedna z nejlepších byla o principech virálního obsahu, který lidé sdílejí sami. Příkladem bylo vytvoření infografiky, která ukazuje denní rytmus známých osobností – kdy spali, kdy jedli, pracovali.

Druhým pro mne silným tématem bylo cílení a smysl tvorby obsahu dle principu Avinash Kaushika – „See, Think, Do, Care“. Na jeho základě jsem upravil své postupy při plánování tvorby obsahu, linkbuildingu, SEO.

Marketing festival byl pro nás silným a inspirujícím zážitkem. Přinesl nám spoustu nových poznatků a nápadů, které využijeme při práci pro naše klienty. 

Odebírat novinky

Přihlašte se k odběru novinek a nic vám neuteče

Váš e-mail

Kliknutím na tlačítko ODESLAT souhlasíte se zpracováním osobních údajů .