I v časech boje proti koronaviru se najdou firmy, které se neupínají jen na svůj byznys, ale pomáhají zejména lidem, kteří s pandemií bojují v první linii. My v MarketUP jsme hrdí, že můžeme pracovat právě pro takové značky!
T-Mobile a Modrá pyramida věnovali svůj reklamní prostor v televizi na osvětu
Možná jste již zaznamenali zejména v televizi reklamu plnou tváří známých českých osobností, jejíž poselství je: Noste roušky a buďte doma. Tento reklamní prostor ale neplatí vláda, ale běžní televizní inzerenti. Do kampaně #ChránímTebe věnovali své reklamní sloty klienti T-Mobile a Modrá pyramida.
BILLA a Tatra mléko podporuje první linii
BILLA se přidala k iniciativě „Pomoc nemocnicím“, která pomáhá zajišťovat například základní potraviny zdravotníkům na pracoviště. Obchodní řetězec daroval doktorům, sestřičkám a pracovníkům v pražské FB Motol a Nemocnici Na Homolce energii prostřednictvím 3,5 tuny ovoce.
V první linii pomáhá také Mlékárna Hlinsko známá pod značkou Tatra, která darovala 5 tisíc produktů pro personál ve FN v Hradci Králové.
FANUC poskytnul svá žlutá ramena
To průkopnická firma na poli automatizace FANUC se stala nezištně generálním partnerem projektu automatizace výroby filtrů pro ochranné masky. Díky žlutým robotům tak bude zajištěna maximální výrobní kapacita v laboratořích SIGMA VVÚ i v případě náhlého výpadku zaměstnanců z důvodu karantény. Záchranné složky tedy nezůstanou bez ochranných pomůcek.