V aktuálním čísle 09/2013 časopisu Marketing a komunikace publikoval autor tohoto příspěvku článek, který hodnotí elektronické obchody v různých kategoriích – od použitelnosti přes technické řešení až po marketing. Výzkum byl zaměřen zejména na sektor prodeje spotřební elektroniky a počítačů.
Hodnocené e-shopy, které patří mezi největší v odvětví, dosáhly překvapivě nízkého hodnocení. Nejlepší elektronické obchody ze vzorku získaly skóre těsně nad hranicí 80 bodů ze 100, další následovaly s odstupem. Lze tak upozornit na mnohé větší či menší nedostatky, které ve výsledku znamenají, že stále je co zlepšovat a že ani největší hráči nemusejí mít „své jisté“.
Pokud chcete pomoci zvýšit potenciál vašeho elektronického obchodu, rádi pro vás zpracujeme komplexní audit, odhalíme úzká místa a navrhneme odpovídající řešení. Můžete se na nás spolehnout – od redesignu webu přes profesionálně zpracované komunikační kampaně až po integraci e-shopu se sociálními médii a budování vztahů se zákazníky.