Google vydal nové aktualizace svého prohlížeče Google Chrome. V reakci na zlepšování uživatelského komfortu omezil automatické přehrávání flash bannerů. V MarketUP jsme našli řešení, změna proto nebude mít na bannery klientů žádný vliv.
Od 1. září 2015 se přestanou automaticky zobrazovat všechny flashové bannery v Google Chrome. Uživatel bude muset kliknout na tlačítko „play“ pro přehrání obsahu banneru.
Bannerová reklama po omezení automatického flash přehrávání:
Aby nedošlo ke snížení počtu zobrazení bannerů klientů, problém jsme intenzivně řešili a podařilo se nám nalézt vhodnou alternativu. Řešením je vytváření dynamických bannerů v html5 nebo gif formátu. Google Adwords dokáže převést flashové bannery do html5 formátu za předpokladu, že neobsahují funkce, které html5 nepodporuje (což mohou být různé fonty, dynamické masky, apod.)
Naši grafici momentálně přepracovávají bannery do takové podoby, aby je Google Adwords dokázal transformovat do html5. Klienti se proto nemusejí obávat snížení počtu zobrazení.