Facebook Studio vyhlásilo 20 nejlepších kampaní za rok 2013

Barbora Votavová 3. 5. 2013
Marketup
Marketup

Sociální síť Facebook opět udělovala své Studio Awards tvůrcům těch nejlepších kampaní za uplynulý rok. Druhý ročník soutěže byl tradičně pořádán na stránce Facebook Studio, kterou nejoblíbenější sociální síť na světě vytvořila před dvěma lety, aby sloužila social media marketérům jako zdroj inspirace a novinek.

Facebook rozdal celkem sedm bronzových, šest stříbrných a pět zlatých medailí a dvě speciální ocenění. Absolutním vítězem se stala značka Oreo, která uspěla s kampaní Oreo Daily Twist. Populární sušenka oslavila 100. narozeniny, a tak po dobu 100 dní publikovala na Facebooku příspěvky vztahující se ke konkrétní události a datu. Ty pak byly vyjádřeny pomocí oblíbené sušenky Oreo. V kampani se objevilo dobytí Bastily, Letní olympijské hry v Londýně, den objevu helia nebo výročí sociální sítě Twitter.

V soutěži Facebook Studio Awards zabodovaly také kampaně firem Procter & Gamble, Heineken, Universal Studios, Nike Academy Club nebo malá švýcarská vesnička Obermutten.

Na kompletní nejpovedenější dvacítku kampaní, které probíhaly na Facebooku, se můžete podívat ZDE.

Odebírat novinky

Přihlašte se k odběru novinek a nic vám neuteče

Váš e-mail

Kliknutím na tlačítko ODESLAT souhlasíte se zpracováním osobních údajů .