Po velkém úspěchu workshopů na VŠE pokračujeme v pořádání seminářů o online marketingu na další pražské vysoké škole. Tentokrát se jedná o Vysokou školu ekonomie a managementu. Červen se stal měsícem online marketingu na VŠEM.
Studenti VŠEM se mohli přihlašovat na čtyři setkání se specialisty MarketUP. Zájem byl stejně jako u předchozích seminářů na VŠE nevídaný a všechny 4 workshopy byly rychle plně obsazeny.
První seminář, který seznámil studenty s aktuálními nástroji online marketingu, už máme za sebou. V průběhu přednášky padalo mnoho dotazů, viděli jsme velký zájem studentů o tento obor. Někteří ze zúčastněných si už práci s online nástroji vyzkoušeli jak na vlastních projektech, tak v zaměstnání. Dotazy proto byly často velmi konkrétní.
Témata dalších 3 seminářů:
Google Adwords – praktický workshop, kde seznámíme studenty se základy sestavování kampaní v systému Google Adwords
Google Analytics – workshop s cílem předat studentům základní zkušenost s analyzováním provozu na webu prostřednictvím systému Google Analytics
Content management a sociální sítě – seminář poodhalí možnosti práce s obsahem (texty, obrázky, videa, aplikace, …) na internetu. Zároveň představíme, jak mohou pomoci sociální sítě v marketingu produktů a služeb