5 otázek pro Valerii Saskovou

Zuzana Štefanková 23. 9. 2025
Marketup
Marketup

Valerie v Marketupu zastřešuje influencer marketing a patří k těm, kteří dokážou značky propojit s publikem autenticky. Za tři a půl roku praxe nasbírala zkušenosti s kampaněmi pro klienty jako AXA Partners, Nutrilon nebo Sedita. V rozhovoru prozrazuje, co ji na influencer marketingu nejvíc baví a s jakým influencerem by nejraději strávila den.

Influencer marketing se rychle vyvíjí. Co tě na něm po třech letech praxe pořád baví?

Jak vyplývá z otázky - Influencer marketing rychle roste a člověk musí být neustále v pozoru. Sledovat, co se děje včetně guilty pleasure reality shows, na které musím koukat , abych věděla, kde se jaký influencer vzal. Díky různým klientům a projektům, nemám pocit, že bych dělala stereotypní práci a každý den je pro mě jiný.

V říjnu pořádáte byznys snídani na téma Social Forward & budoucnost značek na sítích. Proč by lidé měli dorazit?

Já se na ní moc těším, protože poprvé budeme mít také panelovou diskusi, kam jsme si pozvali, jak influencerku, tak i klientku. Doufám, že to pomůže lépe pochopit, co funguje pro každou stranu, a jak spolu mohou efektivně spolupracovat. Zároveň si mojí kolegové připravují prezentace na zajímavá témata, u kterých se rozhodně nebudete nudit! Navíc dobrá parta a skvělé jídlo jako bonus.

Pro klienta AXA Partners řídíš influencerskou komunikaci napříč několika zeměmi. V čem je tahle spolupráce pro tebe zajímavá?

U tohoto projektu se podílím téměř od úplného začátku, takže je to takové moje “pracovní baby”, se kterým společně rosteme. A hrozně mě baví aplikovat know-how, co máme na CZ a SK na další trhy (a i tím se učit, co funguje, a zase co ne). Práci mi hodně ulehčuje fakt, že na klientovi pracuji už přes 3 roky, tak znám produkt jako svoje boty. Super vztahy s klientem a influencery je už jen třešnička na dortu.

Máme široké spektrum klientů, pro které řešíme influencer marketing. Která kampaň pro Tebe byla největší challenge?

Moje oblíbené zadání bylo “hledáme někoho jako je Petr Mára pro Apple, ale pro náš brand” - spoiler: nepovedlo se nám to. 🙂 Obecně bych ale řekla, že každá kampaň na “ne úplně sexy” produkt je výzva a možnost se naučit trochu jiný přístup k věci.

A na závěr trochu odlehčeně. Kdybys mohla strávit jeden den s libovolným influencerem, kdo by to byl a proč?

Počítá se Dua Lipa jako influencer, když teď měla spolupráci s Apple? 😄 Pokud ne, tak poslední dobou ujíždím na “MomToku” (influencerky, co jsou všechny mormonky a mají vlastní reality show). S nimi bych se rozhodně nenudila, byl by to výživný den plný dramat a drbů!

Odebírat novinky

Přihlašte se k odběru novinek a nic vám neuteče