Radlická kulturní sportovna, Za Ženskými domovy 125/5, Praha 5 16. 10. 2025 08:30

Social Forward: Budoucnost značek na sítích

Sociální sítě už dávno nejsou jen doplňkem marketingu. V roce 2025 hrají roli strategického kanálu a ovlivňují nákupní rozhodnutí stejně silně jako televize nebo outdoor. Přijďte s námi posnídat, načerpat praktické tipy a poslechnout si panelovou diskusi na téma Influencer marketing z pohledu influencera, klienta i agentury.

Business Breakfast
Foto BB 16.10.

Jak vypadal program akce?

08:30 Registrace, snídaně  09:00 Přivítání, úvodní slovo (Nicola Husníková, Marketup) 09:10 Sociální sítě v roce 2025 a budoucnost značek na sítích (Tomáš Zvěřina, František Majer, Marketup) 10:00 Coffee break 10:30 Community Management 2.0 (Adéla Majzlíková, Marketup) 10:45 Lidé důvěřují lidem ne značkám (Valerie Sasková, Marketup) 10:55 Panelová diskuse Moderuje: Nicola Husníková, Marketup Panelisté: Jan Los, Marketup, Valerie Sasková, Marketup, Radana Rusevová, AXA Partners CEE a Janka Travelhacker, influencerka 11:40 Otázky, diskuse, networking  12:00 Ukončení business breakfast

Kdy a kde to celé proběhlo?

📅 Čtvrtek 16. října 2025 📍 Radlická kulturní sportovna, Za Ženskými domovy 125/5, Praha 5

Kteří řečníci vystoupili během Business Breakfast?

Nicola Husníková, Head of Social Media, Marketup

Nicola Husníková, Head of Social Media, Marketup

Nicola vede tým sociálních sítí v agentuře Marketup a v oboru působí 8+ let. Se svým týmem staví strategie a obsah pro klíčové platformy tak, aby spojily datově řízený výkon s nápaditou kreativitou a měřitelným dopadem. Baví ji FMCG – pracovala pro značky jako Häagen-Dazs, Orkla Foods, BILLA, Sedita, Savencia Fromage a Mlékárna Hlinsko. U influencerů řeší kvalitu a relevanci, ne jen reach. Svoje know-how pravidelně předává odborné veřejnosti — bez buzzwordů.

Jan Los

Jan Los

Jan je Chief Commercial Officer v agentuře Marketup a spoluzakladatel startupu Hello Tribez, platformy pro influencer marketing a AI analytiku. Působil téměř 10 let v L’Oréal, kde vedl marketing pro Českou republiku, Slovensko a Maďarsko. Jan se zaměřuje na rozvoj ekosystémů značek, retail media a práci s tvůrci obsahu napříč trhy střední a východní Evropy. Díky své kombinaci korporátních i startupových zkušeností pomáhá značkám růst prostřednictvím inovativních marketingových řešení.

Tomáš Zvěřina, Senior Social Media Manager, Marketup

Tomáš Zvěřina, Senior Social Media Manager, Marketup

Tomáš má více než osm let zkušeností ve správě sociálních sítí a tvorbě obsahu pro menší i velké klienty. Například Česká spořitelna, ČSPS, Roklen, AXA, ŠKODA AUTO, Pilsner Urquell Global, Relax Volno, GrandOptical nebo VEKRA. Kromě tvorby obsahu pro sociální sítě zajišťuje i jeho exekutivu – koordinuje práci content creatorů, grafiků, motion designerů, fotografů a dalších specialistů. Zároveň se podílí na tvorbě strategií brandů na sociální sítě. Sleduje aktuální trendy a aplikuje je s ohledem na strategii a potřebu značky.

František Majer, Social Media Specialist, Marketup

František Majer, Social Media Specialist, Marketup

František v minulosti  tvořil a spravoval social media kanály například pro Mattoni 1873, Buřinku - Stavební spořitelnu, hudební label Milion Plus, nebo například Staropramen. Mimo samotného strategického řízení sítí se věnuje i idea makingu u social obsahu. Primární focus je na efektivní komunikaci cílenou na GEN Z a mladší generace. Obsah aktivně sám tvoří, natáčí, fotí. Sleduje aktuální trendy a aplikuje je s ohledem na strategii a potřebu značky.

Valerie Sasková, Influencer Marketing Manager, Marketup

Valerie Sasková, Influencer Marketing Manager, Marketup

Valerie v Marketupu zastřešuje Influencer marketing, s kterým má zkušenosti přes 3 roky. Řídí influencerskou komunikaci např. pro AXA Partners (CZ, SK, RO a HU), Seditu (Horalky a Mila), Maspex (Relax, Vol.no a DrWitt) nebo Nutrilon. V minulosti se podílela na kampaních pro klienty Mlékárna Hlinsko, Leifheit, A3 Sport nebo Hill’s. Zastřešuje také interní a externí komunikaci na TikToku a v minulosti měla na starost Community management.

Adéla Majzlíková, Community Manager, Marketup

Adéla Majzlíková, Community Manager, Marketup

Adéla má bohaté zkušenosti se zákaznickým servisem a nezaskočí  ji žádný komentář. Plně si rozumí, jak se slangem Gen Z, tak i s konzervativnější či starší komunitou. Umí proměnit negativního hatera ve věrného fanouška a naladit se na potřeby uživatele. Spravuje komunitu pro značky jako GrandOptical, AXA, Maspex, Sedita či Nutrilon. Neustále sleduje trendy a hledá nové způsoby, jak práci Community managementu ještě více zefektivnit.

Radana Rusevová, Senior Digital Marketing Specialist, AXA Partners CEE

Radana Rusevová, Senior Digital Marketing Specialist, AXA Partners CEE

Radana je Senior Digital Marketing Specialist v AXA Partners, kde působí již 3 roky. Její hlavní zaměření je na správu a rozvoj sociálních sítí, contentu a produkci a to především na Facebooku, Instagramu a YouTube kanálech. Dále zaštiťuje portfolio influencerů v ČR, SR, HU a RO, a je zodpovědná za jejich obsah. Radana se specializuje na tvorbu kreativních kampaní a strategii komunikace v digitálním prostředí. Díky svým zkušenostem přispívá k posilování značky a její viditelnosti na trhu.

Janka Travelhacker, influencerka

Janka Travelhacker, influencerka

Janka je slovenská cestovatelská blogerka a influencerka, která ukazuje, jak cestovat chytře a levně. Sdílí tipy na letenky, ubytování i itineráře, je autorkou knihy Cestuj bez miliónov a zakladatelkou blogu Travelhacker. Inspirovala tisíce lidí k objevování světa dostupným a autentickým způsobem.

Stáhněte si prezentaci