Social Forward: Budoucnost značek na sítích
Sociální sítě už dávno nejsou jen doplňkem marketingu. V roce 2025 hrají roli strategického kanálu a ovlivňují nákupní rozhodnutí stejně silně jako televize nebo outdoor. Přijďte s námi posnídat, načerpat praktické tipy a poslechnout si panelovou diskusi na téma Influencer marketing z pohledu influencera, klienta i agentury.

Jak vypadal program akce?
08:30 Registrace, snídaně 09:00 Přivítání, úvodní slovo (Nicola Husníková, Marketup) 09:10 Sociální sítě v roce 2025 a budoucnost značek na sítích (Tomáš Zvěřina, František Majer, Marketup) 10:00 Coffee break 10:30 Community Management 2.0 (Adéla Majzlíková, Marketup) 10:45 Lidé důvěřují lidem ne značkám (Valerie Sasková, Marketup) 10:55 Panelová diskuse Moderuje: Nicola Husníková, Marketup Panelisté: Jan Los, Marketup, Valerie Sasková, Marketup, Radana Rusevová, AXA Partners CEE a Janka Travelhacker, influencerka 11:40 Otázky, diskuse, networking 12:00 Ukončení business breakfast
Kdy a kde to celé proběhlo?
📅 Čtvrtek 16. října 2025 📍 Radlická kulturní sportovna, Za Ženskými domovy 125/5, Praha 5
Kteří řečníci vystoupili během Business Breakfast?
Nicola Husníková, Head of Social Media, Marketup
Nicola vede tým sociálních sítí v agentuře Marketup a v oboru působí 8+ let. Se svým týmem staví strategie a obsah pro klíčové platformy tak, aby spojily datově řízený výkon s nápaditou kreativitou a měřitelným dopadem. Baví ji FMCG – pracovala pro značky jako Häagen-Dazs, Orkla Foods, BILLA, Sedita, Savencia Fromage a Mlékárna Hlinsko. U influencerů řeší kvalitu a relevanci, ne jen reach. Svoje know-how pravidelně předává odborné veřejnosti — bez buzzwordů.
Jan Los
Jan je Chief Commercial Officer v agentuře Marketup a spoluzakladatel startupu Hello Tribez, platformy pro influencer marketing a AI analytiku. Působil téměř 10 let v L’Oréal, kde vedl marketing pro Českou republiku, Slovensko a Maďarsko. Jan se zaměřuje na rozvoj ekosystémů značek, retail media a práci s tvůrci obsahu napříč trhy střední a východní Evropy. Díky své kombinaci korporátních i startupových zkušeností pomáhá značkám růst prostřednictvím inovativních marketingových řešení.
Tomáš Zvěřina, Senior Social Media Manager, Marketup
Tomáš má více než osm let zkušeností ve správě sociálních sítí a tvorbě obsahu pro menší i velké klienty. Například Česká spořitelna, ČSPS, Roklen, AXA, ŠKODA AUTO, Pilsner Urquell Global, Relax Volno, GrandOptical nebo VEKRA. Kromě tvorby obsahu pro sociální sítě zajišťuje i jeho exekutivu – koordinuje práci content creatorů, grafiků, motion designerů, fotografů a dalších specialistů. Zároveň se podílí na tvorbě strategií brandů na sociální sítě. Sleduje aktuální trendy a aplikuje je s ohledem na strategii a potřebu značky.
František Majer, Social Media Specialist, Marketup
František v minulosti tvořil a spravoval social media kanály například pro Mattoni 1873, Buřinku - Stavební spořitelnu, hudební label Milion Plus, nebo například Staropramen. Mimo samotného strategického řízení sítí se věnuje i idea makingu u social obsahu. Primární focus je na efektivní komunikaci cílenou na GEN Z a mladší generace. Obsah aktivně sám tvoří, natáčí, fotí. Sleduje aktuální trendy a aplikuje je s ohledem na strategii a potřebu značky.
Valerie Sasková, Influencer Marketing Manager, Marketup
Valerie v Marketupu zastřešuje Influencer marketing, s kterým má zkušenosti přes 3 roky. Řídí influencerskou komunikaci např. pro AXA Partners (CZ, SK, RO a HU), Seditu (Horalky a Mila), Maspex (Relax, Vol.no a DrWitt) nebo Nutrilon. V minulosti se podílela na kampaních pro klienty Mlékárna Hlinsko, Leifheit, A3 Sport nebo Hill’s. Zastřešuje také interní a externí komunikaci na TikToku a v minulosti měla na starost Community management.
Adéla Majzlíková, Community Manager, Marketup
Adéla má bohaté zkušenosti se zákaznickým servisem a nezaskočí ji žádný komentář. Plně si rozumí, jak se slangem Gen Z, tak i s konzervativnější či starší komunitou. Umí proměnit negativního hatera ve věrného fanouška a naladit se na potřeby uživatele. Spravuje komunitu pro značky jako GrandOptical, AXA, Maspex, Sedita či Nutrilon. Neustále sleduje trendy a hledá nové způsoby, jak práci Community managementu ještě více zefektivnit.
Radana Rusevová, Senior Digital Marketing Specialist, AXA Partners CEE
Radana je Senior Digital Marketing Specialist v AXA Partners, kde působí již 3 roky. Její hlavní zaměření je na správu a rozvoj sociálních sítí, contentu a produkci a to především na Facebooku, Instagramu a YouTube kanálech. Dále zaštiťuje portfolio influencerů v ČR, SR, HU a RO, a je zodpovědná za jejich obsah. Radana se specializuje na tvorbu kreativních kampaní a strategii komunikace v digitálním prostředí. Díky svým zkušenostem přispívá k posilování značky a její viditelnosti na trhu.
Janka Travelhacker, influencerka
Janka je slovenská cestovatelská blogerka a influencerka, která ukazuje, jak cestovat chytře a levně. Sdílí tipy na letenky, ubytování i itineráře, je autorkou knihy Cestuj bez miliónov a zakladatelkou blogu Travelhacker. Inspirovala tisíce lidí k objevování světa dostupným a autentickým způsobem.
Fotky z akce




















