Marketup, Palác Anděl, Plzeňská 345/5, Praha 5 – Smíchov 27. 11. 2025 08:30

Business Breakfast: Trendy v marketingu 2026–2030

Jak bude vypadat marketing v příštích pěti letech? Na listopadové Business Breakfast Marketup představíme nejzásadnější trendy 2026–2030, které budou formovat práci CMO i celý marketingový ekosystém.

Business Breakfast
foto bb

Představíme vám čerstvá data z výzkumu na téma o roli marketingu ve vedení firem, který jsme realizovali společně s Blue Events a Confess Research a ukážeme, co dnes CMO potřebují, aby drželi krok s trhem a stali se byznys lídry nové generace.

Na konkrétních příkladech představíme, jak se mění chování zákazníků, jak AI redefinuje SEO, proč kreativa generuje nejvyšší ROI, a jak do hry vstupují Connected TV i data z Marketing Mix Modelingu.

Čeká vás dopoledne plné insightů, inspirace a praktických návodů.

Program: 

08:30–09:00 | Registrace & snídaně: Káva, croissanty, networking.

09:00-09:10 | Uvítání, představení programu: Milan Kubát, Head of Growth & Business Development, Marketup

09:10–09:25  | Výzkum: Co potřebují CMO: Kristián Hloušek, Strategy Director, Marketup Shrnutí výsledků exkluzivního výzkumu mezi českými CMO a CxO

09:25–09:45 | Trendy 2026 - 2030: Jan Los, CCO, Marketup Výzkumná agentura jako host.

09:45–10:00 | AI Search vs. SEO: konec organiky, jak ji známe? Michal Čížek, SEO Team Leader, Marketup AI přepisuje pravidla hry. Jak se mění viditelnost značek, strategie obsahu a mediální alokace v době, kdy ve vyhledávání vede umělá inteligence?

10:00-10:30 | Přestávka na kávu a občerstvení

10:30–10:45 | Kreativa jako největší driver ROI: Daniel Seman, Creative Director, Martin Špaček, Account Director, Marketup Data potvrzují: kreativita je největší síla, která hýbe návratností (reálná čísla, proces a výsledky kampaně, která mění vnímání značky i byznys). 

10:45–11:00 | Media & ROI: CTV jako odpověď na fragmentaci pozornosti: Filip Zelinka, Media Buying & Trading Manager, Marketup Proč se connected TV stává novým standardem mediální strategie a jak ji využít pro měřitelný dopad.

11:00–11:15 | Marketing Mix Modeling v praxi: Jakub Nikodým, CRO & CTO, Marketup Jak vyhodnocovat efekt kampaní napříč kanály a získat data, která dávají smysl nejen marketingu, ale i managementu. 

11:15-11.30 | Otázky a diskuse 

11.30-12.00 | Networking a ukončení akce.

Jak se registrovat?

Kapacita Business Breakfast je omezená (max. 2 účastníci z jedné firmy). Pokud se k nám chcete připojit na skvělou snídani a inspirativní prezentace, zaregistrujte se prostřednictvím formuláře níže. Vaši účast potvrdíme e-mailem do 48 hodin. Agentura Marketup si vyhrazuje právo posoudit relevanci přihlášených účastníků.

Kdo jsme?

Marketup je full-service digitální agentura s 15letou historií na trhu. Tvoříme digitální strategie, spravujeme výkonnostní kampaně a sociální sítě pro značky jako AXA, Horalky & Mila by Sedita, Nutrilon, Relax, GrandOptical a mnoho dalších. Náš social media tým aktuálně buduje nový systém spolupráce s externími tvůrci – a hledáme ty pravé partnery, kteří ho pomohou rozjet.

Na jaké řečníky se můžete těšit?

Jan Los

Jan Los

Jan je Chief Commercial Officer v agentuře Marketup a spoluzakladatel startupu Hello Tribez, platformy pro influencer marketing a AI analytiku. Působil téměř 10 let v L’Oréal, kde vedl marketing pro Českou republiku, Slovensko a Maďarsko. Jan se zaměřuje na rozvoj ekosystémů značek, retail media a práci s tvůrci obsahu napříč trhy střední a východní Evropy. Díky své kombinaci korporátních i startupových zkušeností pomáhá značkám růst prostřednictvím inovativních marketingových řešení.

Jakub Nikodym

Jakub Nikodym

Jakub vede v Marketupu tým datových analytiků a je zodpovědný za automatizaci a tvorbu datových produktů. Znalosti Google Marketing Platform, Google Cloud Platform, Python, R a SQL dokáže plně aplikovat pro dosažení business cílů našich největších klientů. Pro klienty Marketup vyvinul mimo jiné nástroj Visibility Booster.

Kristián Hloušek

Kristián Hloušek

Kristián je Strategy Director Marketupu s více než 15 lety zkušeností z agentur Proximity a Sixty Degrees. Vedl strategické digitální projekty pro značky jako P&G, Mondelez, Genesis, Hyundai či QatarEnergy a podílel se na tvorbě brandových strategií, repositioningu a uvádění značek na trh. Je odborníkem na zákaznickou zkušenost (CX) s certifikací Bain Certified CX Practitioner. Absolvoval Nottingham Trent University, University of Leicester a prestižní programy na Stanford Graduate School of Business.

Michal Čížek

Michal Čížek

Michal se věnuje optimalizaci webů od roku 2014 a pro SEO doslova dýchá. Zároveň má veliké přesahy do UX. Začínal technickými analýzami, vytvářením obsahového plánu, linkbuildingovými strategiemi nebo uživatelským testováním. Rukama mu například prošly weby KB, Axa, A3 Sport, XXXLutz, Svetla24, GrandOptical, ABB, ePojištění, E.ON, Nordic Telecom nebo Automobilist.

Daniel Seman

Daniel Seman

Daniel vede kreativní oddělení Marketupu. Svých více než 10 let pracovních zkušeností nasbíral jak v digitálních agenturách tak v čistokrevných “kreativkách”. Kreativní kampaně a content tvořil například pro Kofolu, Staropramen, Jameson, Birell, Ugo, Toyotu, Lexus, Datart, MOL, Nutellu, Kinder a další.

Filip Zelinka

Filip Zelinka

Filip je Media Buyer agentury Marketup a věnuje se projektovému managementu a digitálnímu managementu přes sedm let. Spolupracoval na založení e-shopu s nábytkem či projektu pro Uber Eats v ČR a Polsku. Pracoval s klienty jako Decathlon, ABB, Pražská plynárenská nebo GrandOptical. Mezi jeho silné stránky patří rozvoj klientů a mediální strategie.

Přihláška na akci

Bližší informace a podrobnosti obdržíte do 24 h na váš email.

Potřebujete víc informací? Máte speciální požadavky? Ať je to cokoliv, napište nám to.