Business Breakfast: The Best of 2024
Přijďte se podívat na to nejlepší, co se v marketingovém světě za tento rok událo, a objevte trendy, které formují naše odvětví. Sdílejte názory s odborníky, networkujte s kolegy a načerpejte nové nápady pro váš byznys. Nepropásněte příležitost být v roce 2025 o krok napřed!

Témata a řečníci
Trendy, výzvy a nové perspektivy (Kristián Hloušek, Strategy Director, Marketup)
Poskytneme strategický pohled na klíčové trendy a události, které formovaly rok 2024. Zaměříme se na roli marketingu v širším kontextu, s důrazem na B2B i B2C. Budeme zkoumat význam budování značky, která se stává strategickým aktivem napříč všemi sektory a představíme vám, jak obsah na všech touchpointech a inovativní přístupy k lead generation přetváří vnímání značky a posilují tím obchodní růst.
Od nápadu k úspěchu (Daniel Seman, Creative Director a Martin Špaček, Account Director, Marketup)
Představíme vám tři kreativní kampaně, na které jsme obzvlášť pyšní. Projdeme si jejich cestu od prvotního briefu až po finální realizaci a ukážeme si, proč podle nás šlo o výjimečnou práci. Na závěr se zaměříme na nejúspěšnější spolupráce s influencery, které nám tento rok přinesly skvělé výsledky.
Ingredience vedoucí k rostoucím performance výsledkům (Petra Kotalová, Marketing & E-commerce Manager CEE AXA Partners a Kateřina Neugebauerová Senior Campaign Specialist)
Jak zajistit nepřetržitý růst v digitálním světě?
Od CRM k SEO: Data, na která se můžete spolehnout (Natálie Kolářová, Data Analyst a Michal Čížek, SEO & UX Specialist, Marketup)
Máte k dispozici velké množství interních dat, ale váš tým nedokáže vytěžit jejich maximální potenciál? Ukážeme vám, jak se společností Autodíly Vojkov využíváme jejich CRM data nejen pro optimalizaci PPC kampaní, ale i pro zlepšení SEO tak, aby přinášela maximální byznysovou hodnotu!
Fotky z akce








