Blog

Martina Žilková 12. 7. 2017 Zpět

SHORTLISTED: Postupujeme dál v soutěži o cenu Google Partner Premier Award

Bojujeme o titul Video Innovation Award

Dnes jsme obdrželi skvělou zprávu. Postoupili jsme do dalšího kola globální soutěže Google Premier Partner Awards v kategorii Video Innovation! Nejen že naše videa sklízí úspěch u klientů i jejich zákazníků, jak ostatně prokazují naše výsledky Brand Liftu, ale dopad našich video kampaní navíc oceňuje i Google. Do dalšího kola prestižní soutěže postupujeme jako jediní z České a Slovenské republiky v rámci všech kategorií. O vítězství se utkáme s šesti dalšími agenturami z celého regionu Evropy, Středního východu a Afriky (EMEA).

Bojujeme o titul Video Innovation Award

Aby reklama zabodovala u cílové skupiny, musí vyprávět příběh a vyvolat emoci, o čemž jsme psali i v rozhovoru s naší novou kreativní ředitelkou. A právě video je jedním z nejúčinnějších nástrojů, jak tohoto cíle dosáhnout.

Nedávno jsme provedli porovnání výsledků našich kampaní v rámci výzkumu Brand Lift, který měří dopad video kampaní na spotřebitele. Ukázalo se, že naše výsledky jsou v porovnání s průměrem na českém a globálním trhu výrazně lepší.

Proto jsme se rozhodli utkat se o letošní titul Video Innovation Award. A slavíme první úspěch! Předčili jsme totiž všechny české a desítky zahraničních agentur. O ceny Premier Partner Awards se ucházelo na 2000 partnerů Googlu.

O našem úspěchu napsali v Marketing&Media

Náš úspěch oslovil také Média. O našem postupu do evropského kola napsal například magazín Marketing&Media hned na první stránce.

V září v Dublinu

O vítězství v rámci regionu EMEA se utkáme v září v evropské centrále Google v Dublinu s agenturami z Velké Británie, Nizozemí, Polska, Řecka a Itálie. Budeme mít šanci postoupit do globálního kola, které se koná na Google Partner Summitu v New Yorku na konci září. Držte nám palce!

Líbil se Vám tento článek? Odebírejte novinky zdarma
Štítky
Nejnovější příspěvky

Business snídaně #6 - Digitální marketing jako akcelerátor exportu

Export na zahraniční trhy se zdá na první pohled obtížný. V případě chybného rozhodnutí mohou vzniknout i finanční ztráty. Pokud ale do…

5. 6. 2019

Google Marketing Live 2019: 7 klíčových novinek pro budoucnost onlinu

Pro novinky a inspiraci jsme se v polovině května vypravili do centra San Francisca na globální konferenci Google Marketing Live. Spolu s dalším…

30. 5. 2019

Návod: Jak na strukturu PPC kampaní jednoduše v BigQuery

Hledáte jednoduchý nástroj pro automatizaci správy kampaní nebo zpracování dat? A slyšeli jste už o BigQuery? V tomto článku se podíváme …

12. 5. 2019

Vyzkoušeli jsme Brand Lift 2.0 – jaké jsou jeho (ne)výhody?

Jako jedna z prvních agentur jsme vyzkoušeli Brand Lift 2.0 – jednu z produktových Google novinek (2018). Jak Brand Lift 2.0 hodnotíme? A jaké …

3. 5. 2019

Reportáž: Newsfeed DAY 2019

Online marketing sa rýchlo mení a aby sme boli stále v obraze, musíme sa aj my pravidelne vzdelávať. Preto sme sa na čele s našou špecialistk…

23. 4. 2019

11 důvodů, proč používat Google Tag Manager

Pokud se už nějakou dobu v digitálu pohybujete, jistě jste se setkali či alespoň slyšeli o nástroji Google Tag Manager. Práce s GTM je pro we…

25. 3. 2019