Blog

Eva Řeháková 24. 9. 2015 Zpět

Brand Management 2015: Jak budovat značku v éře digitálního marketingu?

Brand Management 2015: Jak budovat značku v éře digitálního marketingu?

Konference pro všechny, kteří chtějí své značky řídit lépe a efektivněji. Takový byl podtitul Brand Managementu 2015, kde vystoupila spousta významných zahraničních i českých řečníků. Panelovou diskuzi na téma budování značky v digitálním marketingu vedl Miroslav Král z MarketUP.

Návštěvníci se seznámili s příběhy úspěšných značek

Distributoři, obchodníci, výrobci a všichni, kteří chtějí podpořit brand management své značky, se ve středu 23. 9. sešli ve Slovanském domě v Praze na konferenci Brand Management. Přes tři stovky marketérů a CEO z různých odvětví se dočkaly bohatého programu, jehož hlavním řečníkem byl vizionář a marketingový guru Jim Stengel, který úspěšně vedl globální marketing společnosti Procter&Gamble. Dále vystoupili např. šéf Kofoly Jannis Samaras, šéfredaktor českého Forbesu Petr Šimůnek nebo Ladislav Trpák, spolumajitel Zoot.

V dopoledním přednáškovém bloku se řečníci věnovali prosazení velkých značek na lokálních trzích. Po hodinové obědové pauze a networkingu se účastníci seznámili s konkrétními příběhy úspěšných českých značek, jako je Kofola, Tatra nebo ZOOT a další. Program pak završily přednášky o řízení strategie značky a digitálním marketingu.

Miroslav Král vedl panelovou diskuzi

V odpolední části konference proběhla panelová diskuze, kterou vedl Miroslav Král. Spolu s Petrem Houzarem z Googlu diskutovali s marketingovým ředitelem České basketbalové federace Martinem Drábkem a produktovým manažerem pro východní Evropu společnosti Hilti Jakubem Chomátem. Živá diskuze se zaměřila na možnost budování brandu prostřednictvím digitálních kampaní, kterou obě společnosti naplno využívají.

Miroslav Král v panelové diskuzi

Česká basketbalová federace investovala do online kampaně 30 tisíc korun, za které utržila celých 300 tisíc korun na vstupenkách. Jakub Chomát z Hilti zase vyzdvihnul budování značky prostřednictvím videa na YouTube. Propagační produktová videa měla půl milionu zobrazení, a 32 % lidí je zhlédlo až do konce, což svědčí o velkém úspěchu spotu u cílové skupiny.

Miroslav Král dále představil svět bloggerů a youtuberů nebo nové nástroje pro vyhodnocování úspěšnosti brand kampaní. V následujícím videu se můžete dozvědět, jak jsme využli Brand Lift Survey při vyhodnocování kampaní pro klienta Hamé.

MarketUP měl na konferenci také vlastní stánek, kde se mohli zájemci seznámit se službami digitální agentury. Více o panelové diskuzi a zkušenostech zákazníků MarketUP se můžete dočíst například na Mediáři.

Líbil se Vám tento článek? Odebírejte novinky zdarma
Štítky
Nejnovější příspěvky

Reportáž: Sklik Expert fórum 2019

Ve čtvrtek 12. září jsme se zúčastnili třetího ročníku Sklik Expert fóra 2019. Konference pro PPC specialisty, která je zaměřená na sd…

17. 9. 2019

Jsme realizák – dohromady nám to klape. Mrkni, jak fungujeme

Přibývají nám noví klienti a rozrůstá se spolupráce s těmi současnými – to je důvod, proč do našeho MarketUP týmu neustále hledáme …

9. 8. 2019

Letní soutěž od Horalek: Hra v rozšířené realitě i úspěšné zapojení influencera

Jestli nás v MarketUP něco těší, tak jsou to situace, kdy se za námi klienti vrací s nabídkou další spolupráce. A právě jedním z takový…

25. 7. 2019

Kdo jsou klienti MarketUP? Magazín Gusto, Zásilkovna nebo UNI HOBBY

Červen přinesl kromě teplého počasí i řadu nabídek do výběrových řízení známých i menších značek. Některé tendry se nám vyhrát …

16. 7. 2019

S Člověkem v tísni úspěšně pomáháme již druhým rokem

Agentura MarketUP kromě celé řady komerčních klientů věnuje svou pozornost i dobročinné oblasti a s organizací Člověk v tísni spolupracuj…

16. 7. 2019

Benlian Food uvádí na trh 4 produktové řady pro celiaky. Komunikaci zajišťuje MarketUP

Praha, 11. července 2019 – Na český a slovenský trh vstupuje srbská značka Benlian Food s novými výrobky pro celiaky. Cílem společnosti je…

11. 7. 2019