Blog

Eva Řeháková 24. 9. 2015 Zpět

Brand Management 2015: Jak budovat značku v éře digitálního marketingu?

Brand Management 2015: Jak budovat značku v éře digitálního marketingu?

Konference pro všechny, kteří chtějí své značky řídit lépe a efektivněji. Takový byl podtitul Brand Managementu 2015, kde vystoupila spousta významných zahraničních i českých řečníků. Panelovou diskuzi na téma budování značky v digitálním marketingu vedl Miroslav Král z MarketUP.

Návštěvníci se seznámili s příběhy úspěšných značek

Distributoři, obchodníci, výrobci a všichni, kteří chtějí podpořit brand management své značky, se ve středu 23. 9. sešli ve Slovanském domě v Praze na konferenci Brand Management. Přes tři stovky marketérů a CEO z různých odvětví se dočkaly bohatého programu, jehož hlavním řečníkem byl vizionář a marketingový guru Jim Stengel, který úspěšně vedl globální marketing společnosti Procter&Gamble. Dále vystoupili např. šéf Kofoly Jannis Samaras, šéfredaktor českého Forbesu Petr Šimůnek nebo Ladislav Trpák, spolumajitel Zoot.

V dopoledním přednáškovém bloku se řečníci věnovali prosazení velkých značek na lokálních trzích. Po hodinové obědové pauze a networkingu se účastníci seznámili s konkrétními příběhy úspěšných českých značek, jako je Kofola, Tatra nebo ZOOT a další. Program pak završily přednášky o řízení strategie značky a digitálním marketingu.

Miroslav Král vedl panelovou diskuzi

V odpolední části konference proběhla panelová diskuze, kterou vedl Miroslav Král. Spolu s Petrem Houzarem z Googlu diskutovali s marketingovým ředitelem České basketbalové federace Martinem Drábkem a produktovým manažerem pro východní Evropu společnosti Hilti Jakubem Chomátem. Živá diskuze se zaměřila na možnost budování brandu prostřednictvím digitálních kampaní, kterou obě společnosti naplno využívají.

Miroslav Král v panelové diskuzi

Česká basketbalová federace investovala do online kampaně 30 tisíc korun, za které utržila celých 300 tisíc korun na vstupenkách. Jakub Chomát z Hilti zase vyzdvihnul budování značky prostřednictvím videa na YouTube. Propagační produktová videa měla půl milionu zobrazení, a 32 % lidí je zhlédlo až do konce, což svědčí o velkém úspěchu spotu u cílové skupiny.

Miroslav Král dále představil svět bloggerů a youtuberů nebo nové nástroje pro vyhodnocování úspěšnosti brand kampaní. V následujícím videu se můžete dozvědět, jak jsme využli Brand Lift Survey při vyhodnocování kampaní pro klienta Hamé.

MarketUP měl na konferenci také vlastní stánek, kde se mohli zájemci seznámit se službami digitální agentury. Více o panelové diskuzi a zkušenostech zákazníků MarketUP se můžete dočíst například na Mediáři.

Líbil se Vám tento článek? Odebírejte novinky zdarma
Štítky
Nejnovější příspěvky

GAME ON! Slavíme další úspěch v soutěži Google partnerů

V listopadu se k nám dostala skvělá zpráva. Uspěli jsme také ve třetím kvartálu letošní soutěže Google partnerů GAME ON a připsali si d…

24. 11. 2017

Co nového přinesl Marketing Festival 2017?

V listopadu jsme se tradičně účastnili Marketing Festivalu. A i letos jsme si z této velké konference odnesli spoustu zajímavých informací a …

24. 11. 2017

Web Summit 2017: Nové marketingové trendy v cestovním ruchu

Web Summit je největší technologickou konferencí světa, není proto divu, že se každý rok jedná o dlouho očekávanou událost. Event, v rám…

21. 11. 2017

Na rychlosti záleží. Jak je na tom váš mobilní web?

Podle jednoho z posledních výzkumů Google se průměrná mobilní webová stránka načítá 22 sekund. A přitom celých 32 % uživatelů opoušt…

16. 11. 2017

Jak jsme inspirovali ženy užívat si #HaagenDazsMoment

Rozjet od nuly stránku na Facebooku není jen tak. Pokud navíc máte na starosti takový lovebrand jako je Häagen-Dazs, to je teprve výzva. Jak js…

14. 11. 2017

Persony: Nástroj, který vám pomůže s marketingovou strategií

Persony jsou důležitou součástí marketingových strategií. S jejich pomocí dokážete lépe přemýšlet nad cílovou skupinou a v důsledku to…

13. 11. 2017