Blog

Eva Řeháková 24. 9. 2015 Zpět

Brand Management 2015: Jak budovat značku v éře digitálního marketingu?

Brand Management 2015: Jak budovat značku v éře digitálního marketingu?

Konference pro všechny, kteří chtějí své značky řídit lépe a efektivněji. Takový byl podtitul Brand Managementu 2015, kde vystoupila spousta významných zahraničních i českých řečníků. Panelovou diskuzi na téma budování značky v digitálním marketingu vedl Miroslav Král z MarketUP.

Návštěvníci se seznámili s příběhy úspěšných značek

Distributoři, obchodníci, výrobci a všichni, kteří chtějí podpořit brand management své značky, se ve středu 23. 9. sešli ve Slovanském domě v Praze na konferenci Brand Management. Přes tři stovky marketérů a CEO z různých odvětví se dočkaly bohatého programu, jehož hlavním řečníkem byl vizionář a marketingový guru Jim Stengel, který úspěšně vedl globální marketing společnosti Procter&Gamble. Dále vystoupili např. šéf Kofoly Jannis Samaras, šéfredaktor českého Forbesu Petr Šimůnek nebo Ladislav Trpák, spolumajitel Zoot.

V dopoledním přednáškovém bloku se řečníci věnovali prosazení velkých značek na lokálních trzích. Po hodinové obědové pauze a networkingu se účastníci seznámili s konkrétními příběhy úspěšných českých značek, jako je Kofola, Tatra nebo ZOOT a další. Program pak završily přednášky o řízení strategie značky a digitálním marketingu.

Miroslav Král vedl panelovou diskuzi

V odpolední části konference proběhla panelová diskuze, kterou vedl Miroslav Král. Spolu s Petrem Houzarem z Googlu diskutovali s marketingovým ředitelem České basketbalové federace Martinem Drábkem a produktovým manažerem pro východní Evropu společnosti Hilti Jakubem Chomátem. Živá diskuze se zaměřila na možnost budování brandu prostřednictvím digitálních kampaní, kterou obě společnosti naplno využívají.

Miroslav Král v panelové diskuzi

Česká basketbalová federace investovala do online kampaně 30 tisíc korun, za které utržila celých 300 tisíc korun na vstupenkách. Jakub Chomát z Hilti zase vyzdvihnul budování značky prostřednictvím videa na YouTube. Propagační produktová videa měla půl milionu zobrazení, a 32 % lidí je zhlédlo až do konce, což svědčí o velkém úspěchu spotu u cílové skupiny.

Miroslav Král dále představil svět bloggerů a youtuberů nebo nové nástroje pro vyhodnocování úspěšnosti brand kampaní. V následujícím videu se můžete dozvědět, jak jsme využli Brand Lift Survey při vyhodnocování kampaní pro klienta Hamé.

MarketUP měl na konferenci také vlastní stánek, kde se mohli zájemci seznámit se službami digitální agentury. Více o panelové diskuzi a zkušenostech zákazníků MarketUP se můžete dočíst například na Mediáři.

Líbil se Vám tento článek? Odebírejte novinky zdarma
Štítky
Nejnovější příspěvky

MarketUP newsletter | LISTOPAD

Víme, co chystá Google pro rok 2017! Jako jediní zástupci Česka a Slovenska jsme byli pozváni na Google Partner Summit v Kalifornii. Přináší…

30. 11. 2016

MarketUP produkuje velmi úspěšná videa pro YouTube kampaně

Po několika letech zkušeností s návrhem a realizací mnoha Youtube kampaní, zejména pro velké TV inzerenty, jsme letos přistoupili k produkci …

30. 11. 2016

Co chystá Google pro rok 2017? Více, než si umíte představit

Druhý týden v listopadu se konal v legendárním hotelu Westin St. Francis v centru San Francisca globální Google Partner Summit. Významné udál…

30. 11. 2016

Jak navrhnout nejproklikávanější CTA tlačítko? Máme 6 tipů

Nefungují vám tlačítka s výzvou k akci? Vyzkoušejte 6 tipů z portálu Really Good Emails, které vám mohou pomoci zvýšit traffic z newslette…

28. 11. 2016

Připravili jsme workshopy pro účastníky programu Digisemestr

V MarketUP jsme se zapojili do vzdělávací akce Digisemestr, jediného studijního programu v ČR, zaměřeného výhradně na digitální marketing…

28. 11. 2016

EMEA Performance Summit 2016: Jaké produktové novinky představil Google v Dublinu?

Jako Premier Partner Google jsme dostali pozvánku na dvoudenní konferenci Google EMEA Performance Summit. Do Dublinu se za MarketUP vydal Project Ma…

23. 11. 2016