Blog

Eva Řeháková 24. 9. 2015 Zpět

Brand Management 2015: Jak budovat značku v éře digitálního marketingu?

Brand Management 2015: Jak budovat značku v éře digitálního marketingu?

Konference pro všechny, kteří chtějí své značky řídit lépe a efektivněji. Takový byl podtitul Brand Managementu 2015, kde vystoupila spousta významných zahraničních i českých řečníků. Panelovou diskuzi na téma budování značky v digitálním marketingu vedl Miroslav Král z MarketUP.

Návštěvníci se seznámili s příběhy úspěšných značek

Distributoři, obchodníci, výrobci a všichni, kteří chtějí podpořit brand management své značky, se ve středu 23. 9. sešli ve Slovanském domě v Praze na konferenci Brand Management. Přes tři stovky marketérů a CEO z různých odvětví se dočkaly bohatého programu, jehož hlavním řečníkem byl vizionář a marketingový guru Jim Stengel, který úspěšně vedl globální marketing společnosti Procter&Gamble. Dále vystoupili např. šéf Kofoly Jannis Samaras, šéfredaktor českého Forbesu Petr Šimůnek nebo Ladislav Trpák, spolumajitel Zoot.

V dopoledním přednáškovém bloku se řečníci věnovali prosazení velkých značek na lokálních trzích. Po hodinové obědové pauze a networkingu se účastníci seznámili s konkrétními příběhy úspěšných českých značek, jako je Kofola, Tatra nebo ZOOT a další. Program pak završily přednášky o řízení strategie značky a digitálním marketingu.

Miroslav Král vedl panelovou diskuzi

V odpolední části konference proběhla panelová diskuze, kterou vedl Miroslav Král. Spolu s Petrem Houzarem z Googlu diskutovali s marketingovým ředitelem České basketbalové federace Martinem Drábkem a produktovým manažerem pro východní Evropu společnosti Hilti Jakubem Chomátem. Živá diskuze se zaměřila na možnost budování brandu prostřednictvím digitálních kampaní, kterou obě společnosti naplno využívají.

Miroslav Král v panelové diskuzi

Česká basketbalová federace investovala do online kampaně 30 tisíc korun, za které utržila celých 300 tisíc korun na vstupenkách. Jakub Chomát z Hilti zase vyzdvihnul budování značky prostřednictvím videa na YouTube. Propagační produktová videa měla půl milionu zobrazení, a 32 % lidí je zhlédlo až do konce, což svědčí o velkém úspěchu spotu u cílové skupiny.

Miroslav Král dále představil svět bloggerů a youtuberů nebo nové nástroje pro vyhodnocování úspěšnosti brand kampaní. V následujícím videu se můžete dozvědět, jak jsme využli Brand Lift Survey při vyhodnocování kampaní pro klienta Hamé.

MarketUP měl na konferenci také vlastní stánek, kde se mohli zájemci seznámit se službami digitální agentury. Více o panelové diskuzi a zkušenostech zákazníků MarketUP se můžete dočíst například na Mediáři.

Líbil se Vám tento článek? Odebírejte novinky zdarma
Štítky
Nejnovější příspěvky

MarketUP newsletter | DUBEN

Jaké zdroje sledovat, abyste se neztratili na sociálních sítích? V newsletteru radíme také, jak psát články pro lidi a roboty nebo jak reago…

28. 4. 2017

Chcete, aby váš obsah prodával? Proveďte zákazníky Content Funnelem

Jak tvořit úspěšný content, který zasáhne zákazníky v různých fázích nákupního procesu? Marketingové úsilí pomáhá znásobit takzva…

22. 4. 2017

Jak držet krok v online marketingu: Zaměřeno na sociální sítě

V každé profesi je důležité se celý život vzdělávat. V online marketingu to ale platí dvojnásob. Ne-li několikanásob. Vyvíjejí se toti…

19. 4. 2017

Už druhý rok na Digijobs. Lovíme talenty nejen na fotbálek!

Jelikož se nám na loňském veletrhu práce v online marketingu Digijobs podařilo ulovit dva nové kolegy, nesmíme samozřejmě chybět ani letos.…

17. 4. 2017

Archetypy v marketingu I: Využijte jejich sílu ve prospěch své značky

V marketingu lze uplatňovat nejrůznější strategie. Jednou z klíčových, avšak méně známých, je strategie marketingových archetypů. Co to…

13. 4. 2017

Zlepšete své články o 99 %. Pište pro lidi i roboty

Psaní online článků je tak trochu alchymie. Copywriterovi nestačí myslet na to, aby se článek líbil čtenářům. O tom, jestli vyběhne na p…

8. 4. 2017