Blog

Eva Řeháková 24. 9. 2015 Zpět

Brand Management 2015: Jak budovat značku v éře digitálního marketingu?

Brand Management 2015: Jak budovat značku v éře digitálního marketingu?

Konference pro všechny, kteří chtějí své značky řídit lépe a efektivněji. Takový byl podtitul Brand Managementu 2015, kde vystoupila spousta významných zahraničních i českých řečníků. Panelovou diskuzi na téma budování značky v digitálním marketingu vedl Miroslav Král z MarketUP.

Návštěvníci se seznámili s příběhy úspěšných značek

Distributoři, obchodníci, výrobci a všichni, kteří chtějí podpořit brand management své značky, se ve středu 23. 9. sešli ve Slovanském domě v Praze na konferenci Brand Management. Přes tři stovky marketérů a CEO z různých odvětví se dočkaly bohatého programu, jehož hlavním řečníkem byl vizionář a marketingový guru Jim Stengel, který úspěšně vedl globální marketing společnosti Procter&Gamble. Dále vystoupili např. šéf Kofoly Jannis Samaras, šéfredaktor českého Forbesu Petr Šimůnek nebo Ladislav Trpák, spolumajitel Zoot.

V dopoledním přednáškovém bloku se řečníci věnovali prosazení velkých značek na lokálních trzích. Po hodinové obědové pauze a networkingu se účastníci seznámili s konkrétními příběhy úspěšných českých značek, jako je Kofola, Tatra nebo ZOOT a další. Program pak završily přednášky o řízení strategie značky a digitálním marketingu.

Miroslav Král vedl panelovou diskuzi

V odpolední části konference proběhla panelová diskuze, kterou vedl Miroslav Král. Spolu s Petrem Houzarem z Googlu diskutovali s marketingovým ředitelem České basketbalové federace Martinem Drábkem a produktovým manažerem pro východní Evropu společnosti Hilti Jakubem Chomátem. Živá diskuze se zaměřila na možnost budování brandu prostřednictvím digitálních kampaní, kterou obě společnosti naplno využívají.

Miroslav Král v panelové diskuzi

Česká basketbalová federace investovala do online kampaně 30 tisíc korun, za které utržila celých 300 tisíc korun na vstupenkách. Jakub Chomát z Hilti zase vyzdvihnul budování značky prostřednictvím videa na YouTube. Propagační produktová videa měla půl milionu zobrazení, a 32 % lidí je zhlédlo až do konce, což svědčí o velkém úspěchu spotu u cílové skupiny.

Miroslav Král dále představil svět bloggerů a youtuberů nebo nové nástroje pro vyhodnocování úspěšnosti brand kampaní. V následujícím videu se můžete dozvědět, jak jsme využli Brand Lift Survey při vyhodnocování kampaní pro klienta Hamé.

MarketUP měl na konferenci také vlastní stánek, kde se mohli zájemci seznámit se službami digitální agentury. Více o panelové diskuzi a zkušenostech zákazníků MarketUP se můžete dočíst například na Mediáři.

Líbil se Vám tento článek? Odebírejte novinky zdarma
Štítky
Nejnovější příspěvky

Až 10 fotek v 1 postu. Čtěte i o dalších novinkách na Instagramu

Instagram v březnu přinesl hned dvě velké novinky. Odteď můžete vyprávět svůj příběh prostřednictvím slideshow a reklamu cílit ve Stor…

20. 3. 2017

Nečekaná čísla od Googlu: 76 % lidí zamíří po průzkumu na mobilu rovnou do obchodu

Důležitost mobilních telefonů v nákupním procesu je v marketingových kruzích už nějakou dobu diskutovaným tématem. Google však nyní pře…

15. 3. 2017

Online marketing: Jak pomáhá maloobchodním řetězcům zvýšit prodeje?

Online marketing už dávno není efektivním prodejním kanálem pouze pro zboží dlouhodobé spotřeby. Nejnovější studie maloobchodních sítí…

14. 3. 2017

Youtube startuje vlastní televizi. Jaké možnosti inzerce nabídne?

Před nedávnem představil YouTube novou sociální síť „Backstage“, nyní chystá další velký projekt. Jedná se o streamovací službu You…

7. 3. 2017

První teambuilding v roce 2017: Jeli jsme si zalyžovat a zdolali Velkou Deštnou

Každý tým potřebuje dobít baterky, stmelit kolektiv díky všedním i nevšedním zážitkům a načerpat novou energii, která se promění v da…

1. 3. 2017

Chystáme MarketUP Academy, sérii vzdělávacích workshopů

V MarketUP jsme se rozhodli uspořádat vlastní studijní program, díky němuž bychom rádi získali do svých řad nové online marketingové nad…

26. 2. 2017