Strategy

Digital/Media Strategist

Hledáš výzvu v oblasti médií, kde budeš mít prostor pro inovace a vlastní nápady? Přidej se k našemu týmu a posuň mediální strategie na novou úroveň.
Přidej se k nám

Chceš pracovat v technologicky vyspělé agentuře, která posouvá hranice kreativy a výkonu? Jsou pro tebe důležité skvělé vztahy s kolegy a pracovní prostředí, kam se těšíš i v pondělí ráno? Přidej se k nám do Marketupu, kde spojujeme špičkovou kreativitu s důkladnou mediální a datovou expertízou, abychom dosáhli skokového růstu našich klientů. U nás najdeš synergii mezi pragmatickým přístupem a kreativním myšlením, která vytváří top kampaně. Připoj se k nám a staň se součástí agentury, která ví, jak na to – #weknowstuff!

Tvoje hlavní mise? Vytvářet špičkové mediální strategie, přinášet inovace a být odborníkem na plánování kampaní. Zároveň budeš naším mediálním guru, který dokáže ostatním předat své know-how a posouvat Marketup vpřed.

Jak si tě představujeme?

  • Máš 4-5 let zkušeností v mediálním plánování - Tvoje zkušenosti nejsou jen o tom, že znáš teorii, ale že jsi skutečně pracoval/a na velkých projektech. Ať už jsi pomáhal/a budovat mediální strategie pro známé značky, nebo jsi byl/a součástí týmu, který vyhrál důležitý tender, víš, co to znamená navrhovat mediální plány, které skutečně fungují a přinášejí výsledky.

  • Pohybuješ se v českém mediálním prostředí jako ryba ve vodě - Český mediální trh je pro tebe známý terén. Víš, které kanály fungují pro jaké cílovky, rozumíš tomu, jak se vyvíjí trendy, a umíš přizpůsobit strategie na základě lokálních specifik. Sleduješ konkurenci a víš, co funguje – a co ne.

  • DV360 a další platformy máš v malíku - Google Display & Video 360 (DV360), Facebook Ads, nebo jiné DSP nejsou pro tebe neznámé pojmy, ale nástroje, se kterými denně pracuješ. Dokážeš nejen využít jejich potenciál, ale také najít způsoby, jak optimalizovat kampaně, abys dosáhl/a co nejlepších výsledků. Nebojíš se zkoušet nové formáty a metriky, protože víš, že technologie jsou klíčem k úspěchu v dnešním světě digitální reklamy.

  • Zajímáš se o nové trendy a máš přesah do marketingu - Marketing je pro tebe mnohem víc než jen plánování mediálních rozpočtů. Sleduješ světové trendy, víš, co funguje nejen v Česku, ale i globálně, a baví tě přinášet nové nápady

  • Nejsi jen specialista na systémy, ale přemýšlíš strategicky - Nehledáme někoho, kdo se jen ztratí v číslech a grafech. Potřebujeme člověka, který umí data číst a zároveň je dokáže přetavit v jasnou, promyšlenou strategii.

  • Umíš skvěle prezentovat a baví tě týmová spolupráce - Mediální strategie musíš umět nejen vymyslet, ale i prodat. Dokážeš nadchnout klienty svými nápady a vysvětlit jim, proč je tohle ta správná cesta. A pokud jde o týmovou práci, jsi vždy připraven/a pomoct kolegům a podělit se o svoje zkušenosti. Víš, že v týmu se dá dosáhnout mnohem víc, než kdybys pracoval/a sám/sama.

Co tě u nás čeká?

  • Mediální strategie pro tendry a stávající klienty Budeš hrát klíčovou roli při tvorbě mediálních strategií pro naše nejvýznamnější klienty i nové projekty. Tvým úkolem bude navrhovat strategie, které přesně odpovídají jejich byznys cílům, rozpočtům a specifickým potřebám.

  • Doporučení médií na základě cílů a rozpočtu Každý klient je jiný, a ty budeš ten, kdo zvolí ty správné kanály a média pro každou kampaň. Na základě hlubokého porozumění klientovým cílům a rozpočtu navrhneš kombinaci médií, která přinese nejlepší možný výsledek.

  • Tvorba mediaplánů Tvoje dovednosti se uplatní při tvorbě detailních mediaplánů, které klientům přesně ukáží, jak bude jejich rozpočet využit. Budeš připravovat plány na základě dat, průzkumů a trendů.

  • Přinášení inovací Marketup je agentura, která se nebojí zkoušet nové věci. Proto od tebe očekáváme, že budeš nejen sledovat aktuální trendy, ale také přicházet s inovativními nápady a přístupy. Ať už jde o nové platformy, formáty, nebo způsoby, jak měřit úspěch kampaní, budeš mít prostor experimentovat a hledat, co bude pro naše klienty fungovat nejlépe.

  • Mediální analytika Úspěch každé kampaně musí být měřitelný. Proto budeš pravidelně analyzovat výsledky a poskytovat klientům detailní přehled o tom, jak jejich kampaně fungují. Na základě těchto dat budeš schopen/á optimalizovat mediální plány a přinášet doporučení, která pomohou dosáhnout ještě lepších výsledků v dalších kampaních.

Proč chceš být součástí Marketupu?

Jsme S.E.K.S.I. – sehranost, empatie, kuráž, spolehlivost a inspirativnost – to jsou naše hodnoty, a to, co nás všechny spojuje. Nabízíme ti volnost a podporu v tom, co děláš, prostor pro realizaci a růst. Můžeš přednášet na VŠ, tvořit blogové články, být součástí webinářů, konferencí či Business Breakfast, které pravidelně pořádáme.

Máme unikátní vzdělávací program, který ti pomůže posunout se zase o kus dál v tvojí kariéře.

A také jsme vyhráli ocenění “Nejlepší místo, kde pracovat” v soutěži Agentura roku

Marketup
Marketup