Až na vrchol K2 s Klárou Kolouchovou

Martin Müller 28. 9. 2020
Marketup
Marketup

Agentura Marketup letos slaví 10 let od založení. Pro naše klienty, obchodní partnery a zaměstnance jsme proto uspořádali soukromou projekci filmu K2 vlastní cestou, mapující několikaleté úsilí KK zdolat vrchol K2, druhé nejvyšší a zároveň nejobávanější hory na světě. Během slavnostního večera jsme se seznámili s Klárou, režisérkou filmu a také zjistili, co mají společného sportovci a podnikatelé.

Marketup a Klára Kolouchová je spojení, které drží pevně už 4 roky. Stáli jsme při ní v momentech slávy i pokory, podpořili jsme ji při dvou neúspěšných pokusech a společně pak oslavili to, když nedobytný vrchol K2 nakonec zdolala.

Slavnostní projekce se konala v nově otevřeném pražském kině Přítomnost a svou návštěvou nás poctila nejen hlavní hrdinka filmu, ale i jeho režisérka Jana Počtová, která má na svém kontě množství úspěšných dokumentárních filmů.

Film K2 vlastní cestou zachycuje všechny nuance příběhu nejznámější české horolezkyně. Kromě výšlapu samotného se zabývá i rodinnými okolnostmi Klářina života a odpovídá na některé palčivé otázky, jako:

  • Jak vnímají dlouhé týdny máminy nepřítomnosti její dvě děti? 

  • Co na to říká manžel? Bojí se rodiče o její život?

  • Může si matka dvou dětí dovolit splnit si svůj životní sen?

Sportovci a podnikatelé

Kromě motivační řeči Kláry Kolouchové a vstupu režisérky Jany Počtové vystoupil s proslovem náš šéf a zakladatel agentury Marketup Miroslav Král, který se zamyslel nad tím, co mají společného úspěšní podnikatelé a sportovci.

“Pokud chcete ve sportu zvítězit a dosáhnout mimořádných výkonů, neexistují žádné zkratky. Je výhodou, pokud máte talent, ale to podstatné je stanovit si náročné cíle, mít motivaci a touhu uspět, mít odhodlání, vytrvalost a ochotu dřít víc než ostatní. A zejména se nikdy se nevzdávat. Můžete mnohokrát upadnout, rozbít si ústa, ale podstatné je se opět zvednout a jít dál.”

Mirek dále tvrdí, že k úspěchu člověka předurčují jeho povahové vlastnosti, především pak schopnost tvrdě pracovat, mít velké ambice a stanovovat si vysoké cíle. Přesně na těchto základech agentura Marketup, kterou Mirek před 10 let spolu s Tomášem Ševčíkem založili, stojí. 

“Jsem moc rád, že jsme se před lety rozhodli Kláru a její expedice podpořit a že jsme se podíleli i na vzniku tohoto filmu. Klára je pro nás v Marketup symbolem nezdolné vůle a odvahy, které nám každý den v našich kancelářích připomínají obrovské fotografie z jejího prvního výstupu na K2,” dodal Mirek v rámci svého proslovu. 

Film K2 vlastní cestou měl premiéru v letošním roce. Nenechte se zmýlit slovem dokument, je to především strhující lidské drama o lidské touze, obětování a velkých prohrách, které vedou k ještě větším výhrám. Marketup dává pět hvězdiček z pěti.

Marketup Marketup

Subscribe to news

Subscribe to the news and you will not miss anything

Your e-mail*

By clicking on the SEND button, you agree to the terms of condition.