Zvyšujeme efektivitu výkonnostních kampaní T‑mobile

T-mobile

+20 %

meziroční nárůst objemu objednávek a leadů

1 000+

tisíce konverzí z kampaní měsíčně

CHALLENGE

Výkon až na prvním místě 

V srpnu 2018 uspěl MarketUP ve výběrovém řízení v konkurenci 12 agentur a získal správu výkonnostního marketingu T-Mobile, nadnárodního poskytovatele telekomunikačních služeb a jednoho z největších mobilních operátorů na českém trhu.

Pro klienta spravujeme výkonnostní kampaně v systémech Google Ads a Seznam Sklik. Primárním cílem intenzivní spolupráce je maximalizace počtu konverzí (objednávky a leady) v rámci stanoveného rozpočtu při dodržení optimální CPA (Cost per Acquisition). Pracujeme s mediálními rozpočty v jednotkách milionů korun měsíčně.

Klientovi poskytujeme rovněž konzultace napříč celým digitálem včetně synergie na ostatní kanály.

Zvyšujeme efektivitu výkonnostních kampaní T-mobile

HOW-TO

Zavedli jsme automatizaci na všech frontách

Pokud spravujete výkonnostní marketing pro web s měsíční návštěvností v řádech milionů,  s objednávkami a leady v řádech tisíců a to v oboru vyznačujícím se silnou konkurencí, s manuální správou kampaní daleko nedojdete. Naší volbou proto bylo zavedení automatizace v co největším rozsahu.

Klientovi jsme doporučili zavést vyhodnocování kvality leadů, kterou nyní využíváme pro optimalizaci kampaní. Využitím technologie BigQuery kombinujeme úspěšnost jednotlivých lead-collectorů s pravděpodobností konverze leadů do smluv a predikujeme počet podepsaných smluv, které atribuujeme k jednotlivým kampaním. Můžeme tak reagovat na úspěšnost kampaně prakticky ihned, nikoliv až po dlouhém administrativním procesu s podpisem smlouvy.

Zároveň pravidelně testujeme všechny nově uváděné reklamní formáty a taktiky od Google a Seznamu včetně alfa a beta verzí, a provádíme i testování kreativ. 

Zvyšujeme efektivitu výkonnostních kampaní T-mobile

IMPACT

Automatizace, testování a vývoj přináší ušetřená procenta

Díky automatizaci jsme odhalili velký potenciál kampaní a následnou realokací budgetu jsme dokázali výrazně snížit celkovou cenu za podepsanou smlouvu. Meziročně se nám podařilo snížit CPA o 20 %. Měsíčně generujeme výkonnostními kampaněmi vytyčené konverze s meziročním nárůstem objemu o 20 %.

Automatizovaný reporting, který byl vyvinut interně v MarketUP, napomáhá k optimalizaci kampaní, významně zpřehledňuje monitoring výsledků naší práce a zároveň poskytuje i cenné vstupy pro práci interních týmů klienta.

WOW

Všichni členové týmu se starají nejen o funkčnost a nastavení jednotlivých kampaní, ale i o celkový dopad na obchodní výsledky firmy. Agentura proaktivně přichází s novými příležitostmi v oblasti výkonnostní reklamy, které nám poskytují značnou výhodu vůči naší konkurenci. MarketUP patří bezesporu mezi špičku českých agentur.

Jakub Matoušek, eSales Manager, T-mobile

Zobrazit víceméně

Nezávislá digitální agentura MarketUP uspěla v konkurenci 12 agentur a vyhrála v tendru mobilního operátora T‑Mobile.

Iva Petrovová, Médiář

Zobrazit více

Udēláme Superstar i z vašeho byznysu!

Zanechte nám zprávu a pojďme se spojit.

Mám zájem

Máte zájem o podobnou kampaň?

Zanechte nám zprávu.