Znalost chování zákazníků je pro e-shop základem úspěchu

Jan Petrtyl 28. 11. 2013
Marketup
Marketup

V jednom z dřívějších příspěvků o e-commerce jsme se zabývali hodnocením vybraných e-shopů a důraz jsme kladli zejména na nabídkovou stranu trhu. To je však pouze jedna strana mince. Klíčem k úspěchu je především povědomí o tom, na co kladou důraz zákazníci a jaké jsou jejich preference.

Na výše uvedeném grafu je vidět, že různé faktory mají pro zákazníky e-shopů různý význam. Nepřekvapí, že prim hrají cenové podmínky. Obrovský vliv má vlastní zkušenost (a tím i potenciál pro budování dlouhodobých vztahů se zákazníky), dostupnost zboží na skladě, a dále pak objektivní hodnocení obchodu a další faktory. Kvalitní e-shop tak netvoří jediný znak, ale celý soubor různých ukazatelů.

Velký vliv na přidanou hodnotu mají i doplňkové služby e-shopů. Podívejme se na příklady z portfolia služeb u online prodejců spotřební elektroniky a počítačů a jejich význam pro zákazníky.

My v MarketUP víme, že úspěšný e-shop musí být víc než jen dobrý v mnoha oblastech. A víme, jak toho dosáhnout. Přesvědčte se, pomůžeme vám!

Odebírat novinky

Přihlašte se k odběru novinek a nic vám neuteče

Váš e-mail

Kliknutím na tlačítko ODESLAT souhlasíte se zpracováním osobních údajů .