YouTube zrušil anotace. Odkazy z videa plně nahradily karty

Martin Peška 19. 8. 2015
Marketup
Marketup

YouTube zrušil tradiční anotace, které umožňovaly v průběhu videa zobrazovat poznámky s odkazy. Plně je nahradily speciální karty, které přinášejí možnost interakce i na mobilních zařízeních.

Karty mohou během videa zobrazit doplňující informace a produkty. Jsou uživatelsky přívětivější než anotace. Jejich nespornou výhodou a jedním z hlavních důvodů, proč byly vytvořeny, je funkčnost na mobilních zařízeních.

Karty lze používat jako odkazy na webové stránky, návštěvníky však můžete směrovat také na jednotlivá videa či na seznamy videí, produkty a služby nebo dokonce na fundraisingové aktivity. Mají jednotný design, divák uvidí stejně jako u poznámek vaše odkazy přímo ve videu.

Odkazy již využíváme například u našeho klienta Esthé, což můžete vidět v následujícím videu:

Do karet můžete vkládat vlastní obrázky nebo vybrat jeden z obrázků webu, které vám YouTube navrhne. Povolené jsou formáty JPG, GIF nebo PNG, nesmí být větší než 5 MB a budou oříznuty do tvaru čtverce. Do jednoho videa je možné vložit až 5 karet, které je možné kdykoliv upravit.

Odebírat novinky

Přihlašte se k odběru novinek a nic vám neuteče

Váš e-mail

Kliknutím na tlačítko ODESLAT souhlasíte se zpracováním osobních údajů .