Třetí letošní teambuilding: MarketUP na vodě

Tomáš Vejsada 27. 6. 2017
Marketup

Ne že by se tým MarketUP v našich kancelářích začínal nudit, ale už to chtělo využít teplého červnového počasí a vyrazit ven. MarketUP tak v letošním roce vyrazil už na třetí teambuildingovou akci. Tentokrát jsme společně zažili spoustu zábavy jako vodáci na Berounce.

Je čtvrtek 8. června odpoledne. Před recepcí se začínají kupit pro MarketUP celkem netypické věci. V rohu se válí pár karimatek, na křeslech zase složené spacáky. V tom zahlásí naše milovaná Sára: „Odjeezd!!“ MarketUP vyráží na vodu. Dobrodružství může začít.

Všichni se společně vydáváme na Smíchovské nádraží. Odsud vyrážíme vlakem do Berouna. Cestou nás provází příjemné červnové počasí. Ubytovaní jsme byli v kempu Na Hrázi, kde jsme rozložili své stany přímo u řeky Berounky.

Po cestě z Prahy a stavění stanů nám celkem vyhládlo. Ještě štěstí, že se nedaleko našeho kempu nacházela restaurace Blackdog Bar & Grill, kam jsme zamířili. Všichni jsme si pochutnali na vyhlášených burgerech, na které jezdí lidi z širokého okolí.

Marketup

Po večeři pokračovala zábava v kempu. Tam jsme se postupně téměř všichni nechali vyhecovat hapiness manažerkou Sárou a společně přeplavali Berounku tam a zpět. Voda na začátku léta byla opravdu osvěžující. Plavání v řece za západu slunce bylo pěkným zážitkem. Večer už se ale trochu ochladilo, a tak jsme se zahřáli u ohně, kde jsme si společně povídali dlouho do noci.

Druhý den ráno nás čekalo sjíždění Berounky. Opět nás přivítalo krásné slunečné počasí jako dělané na vodu. Rozdělili jsme se po dvojicích do kánoí, sbalili stany a vyrazili. Celou dobu jsme jezdili úchvatnou přírodou Českého krasu. Chvílemi jsme si připadali jako v jiném světě. Scenérie vysokých skal a hlubokých lesů opravdu brala dech.

15 kilometrů dlouhou jízdu na kánoích jsme si užívali. Cestu jsme si navíc zpříjemnili pauzami na soulodění, ve kterých jsme se pobavili, občerstvili a osvěžili ve vodě. Po obědě jsme se pomalu blížili ke konci naší cesty. Tu jsme zakončili v Hlásné Třebáni, kde jsme odevzdali kánoe a nasedli opět na vlak směr Praha.

Vodu jsme si všichni užili. Vyšlo nám krásné počasí a už teď se těšíme na další společné akce.

Odebírat novinky

Přihlašte se k odběru novinek a nic vám neuteče

Váš e-mail

Kliknutím na tlačítko ODESLAT souhlasíte se zpracováním osobních údajů .