5 důvodů, proč být kampaňovým specialistou v Marketupu

Michal Vrtiška 28. 4. 2021
Marketup
Marketup

Online marketingu se daří a poptávka po šikovných specialistech je veliká. I my hledáme do našeho týmu nové šikovné kolegy. Takové, kteří nám pomohou nejen se správou kampaní, ale zároveň perfektně zapadnou do party, která je pro nás důležitá.

Jmenuji se Michal, třetím rokem vedu tým kampaňových specialistů v Marketupu a tady je za mě 5 důvodů, proč si myslím, že je fajn pracovat právě u nás.

Stabilní tým

Lidé od nás neodcházejí. Jasně, že občas někdo jo. Ale téměř vždy to byli tací, kteří tu s námi strávili 3 - 4 roky, odvedli velký kus práce a rozhodli se jít na své cestě zase o kus dál. Nezbývalo, než jim za vše poděkovat a upřímně popřát štěstí. Fluktuaci máme minimální. A beru to jako známku toho, že máme v týmu dobrou zdravou atmosféru a jsme tu spokojení. To ale neznamená, že bychom tu seděli s nohama na stole :-) Naopak. Právě spokojenost v práci jsme si dali jako hlavní cíl, když jsme vloni na offsitu tvořili naši týmovou vizi. Spokojenost v práci = dlouhodobé dobré výsledky. O tom, jak jsme vizi tvořili, si můžete případně poslechnout v podcastu.

Onboarding a vzájemná podpora

Vzájemná pomoc a ochota u nás funguje skvěle a za sebe říkám, že je to ta klíčová vlastnost, kterou si chceme udržet i v rámci rostoucího týmu. Byť každý z nás pracuje na svých kampaních, fungujeme jako tým, který si umí pomoci a problémy řešíme společně. Jak na pravidelných poradách, tak především každý den v kanceláři či na Slacku. Něco nevím, zeptám se a během chvilky mám odpověď, protože velmi pravděpodobně tento problém řešil už někdo přede mnou. 

To samé platí o podpoře nových kolegů a jejich onboardingu. Každý nováček u nás dostane k ruce mentora a buddyho, kteří ho celým procesem strukturovaného onboardingu provedou. V rámci teorie je potřeba nasát interní procesy (např. názvosloví kampaní, které je důležité pro správný reporting), případně se seznámit s některými kanály, v rámci praktické části onboardingu je to hned od začátku práce na klientech s podporou kolegů. Každý onboarding je i o samostudiu, ale dám ruku do ohně za to, že u nás tě neposadíme samotného/samotnou k počítači a uč se. 

O tom, jak vypadal onboarding a jak vnímají první měsíce v Marketupu, se rozvyprávěla Katka, Marťa a Michal.

Atraktivní klienti

Marketup už je na trhu přes 10 let a patří mezi největší nezávislé digitální agentury. Odpovídají tomu i klienti, které máme v portfoliu. Výkonnostní kampaně spravujeme pro T-Mobile, Decathlon, A3 SPORT, Queens, XXX Lutz, Muziker a desítky dalších, brandové pak např. pro Kofolu, Billu, Vitanu, Hamé či Decathlon. A je skvělé, že i u takto velkých klientů máme výborné výsledky :)

Široké portfolio reklamních systémů

Každý specialista - pokud chce - u nás pracuje napříč všemi reklamními systémy. Je jasné, že každý má blíže k nějakému konkrétnímu, což zohledňujeme při plánování kapacity a  přidělování nových klientů, ale zjednodušeně bych řekl, že všichni umí všechno. Práce v Google Ads, Skliku, FB Business Manageru a GA je samozřejmostí a nutností u téměř všech klientů, mezi další patří Adform, DV360, LinkedIN, Strossle, zbožové srovnávače aj. 

A už to není jen o samotných systémech, ale i o našich vlastních řešeních, na jejichž tvorbě se podílíme. Takto v Marketupu vznikl za poslední dobu robustní reporting v Data Studiu, nástroj Visibility Booster pro optimalizaci na čas strávený s reklamou, DSA builder či interní Optimalizační report. 

Know-how

Za těch 10 let jsme nasbírali velké know-how, které se nám zde daří držet. Jak díky interním procesům (kdy pracujeme s checklisty, interní wikipedií či optimalizačními balíčky, které nabízí inspiraci, co ještě v kampaních vyzkoušet), tak díky velké ochotě si know-how v rámci týmu předávat a sdílet.

A rádi se o něj podělíme i směrem ven, ať už v rámci našich videí pro Digisemestr online, workshopů pro AKA či přednášek na ČZU nebo VŠE. Krásné kanceláře v centru Prahy, ovoce a homeoffice ani nezmiňuji, to už je dnes samozřejmost :) 

Pokud aktivně hledáš novou výzvu, nebo jen pasivně přemýšlíš o změně a body výše ti přišly zajímavé, přijď se za námi podívat. Rádi ti vše nasdílíme podrobněji. A klidně jen nezávazně probereme možnosti budoucí vzájemné spolupráce. Otevřeny máme jak juniorní, tak seniorní pozice, klíčová je chuť se rozvíjet a spolu s námi budovat skvěle fungující tým.  

Odebírat novinky

Přihlašte se k odběru novinek a nic vám neuteče

Váš e-mail

Kliknutím na tlačítko ODESLAT souhlasíte se zpracováním osobních údajů .