V pátek 28. února se MarketUP opět objevil na univerzitní půdě, tentokrát v Olomouci, v rámci konference Marketing v širším kontextu.

Náš Managing Partner a spoluzakladatel společnosti MarketUP, Miroslav Král, zde přednášel na téma „Online marketing strategie – z pohledu klienta, agentury a dynamiky trhu“.

Posluchači se na jeho 45 min. vystoupení dozvěděli například to, jak vytvořit správnou marketingovou strategii, jaké zvolit online taktiky pro dosažení plánovaných cílů, že ne pro každý byznys je vhodný Facebook nebo PPC. Seznámeni byli i s aktuálními daty o výdajích společností do online marketingu v ČR a stoupajících trendech ve světě.

Mirek pro padesát účastníků mini-konference připomněl, co je třeba mít na paměti při sestavování strategického plánu a seznámil je s dvěma případovými studiemi. Jedna z nich se týkala i naší nedávné kampaně pro Českou basketbalovou federaci, která přítomné zaujala skvělými výsledky navzdory velmi nízkému rozpočtu.

Foto: Tomáš Krýdl