Chcete se včas připravit na novou podobu Twitteru a vytvořit si profilové fotografie? Jaké rozměry zvolit pro váš profil poradí infografika MarketUP.

Jak jsme již informovali na oficiální stránce MarketUP na Facebooku, Twitter postupně spouští novou podobu profilů. Primárně je aktivována celebritám, novou podobu ale získají i všichni nově zaregistrovaní uživatelé. Ani my jsme si nemohli ujít příležitost otestovat novou podobu a přinášíme vám nyní informace, které byste o novém profilu na Twitteru a velikostí obrázků měli vědět.

Podobně jako má stránka na Facebooku možnost nahrání profilového obrázku, zde můžete přidat znak o rozměrech 400 x 400 pixelů. Bude se ale zobrazovat ve velikosti 200 x 200 pixelů. Výraznou novinkou je však druhá velká fotografie, kterou je vhodné nahrát minimálně o rozměrech 1500 x 500 pixelů. Ta je totiž „responzivní“ a velice pěkně se zobrazí na různých zařízeních. Ale pozor, po vzoru Facebooku je i tento obrázek částečně překrytý znakem, kterým bývá nejčastěji logo společnosti.

Zkontrolujte si také, zda máte správné rozměry fotek na Facebooku.

Pokud chcete pomoci se správou firemních profilů na sociálních sítích, neváhejte nás kontaktovat