Copycamp 2013 - barcamp nejen pro copywritery

Barbora Votavová 10. 6. 2013
Marketup
Marketup

V sále pražského kina BIO OKO se v sobotu uskutečnil již 2. ročník Copycampu, specializovaného barcampu pro copywritery, marketéry či kreativce. Akce, kterou tradičně pořádala společnost H1 a Abdoc, nabídla řadu inspirativních prezentací, zajímavých kampaní, silných příběhů a mimo jiného i historek ze zákusí práce copywriterů z online i offline světa. Ani letos na Copycampu nechyběli velké osobnosti a specialisté z oboru. Lákadlem pro všechny kreativce byly také tři workshopy s autory blogu "1000 věcí, co mě serou".

A koho jste mohli na Copycampu slyšet?

Maraton přednášek odstartoval zkušený copywriter Richard Dobiáš, který pohovořil o tzv. copysketchingu. Posluchačům prozradil, jakým způsobem vznikají jeho texty, podělil se o několik užitelných rad a ukázal, proč je důležité vést si checklist a jak mu při psaní pomáhá rychlé načrtávání příběhů, argumentů a vůbec celého konceptu vznikajícího webu. Rovněž zdůraznil, že při tvorbě nových internetových stránek je potřeba spolupracovat s copywriterem už při tvorbě designu.

SEO guru Marek Prokop vystoupil s prezentací nazvanou Začarovaný rozum zaměřenou na behaviorální ekonomii. Společně s účastníky Copycampu se vydal na výpravu za hranice lidského rozumu a ukázal, jak lze nenásilnou cestou ovlivnit chování i těch nejchytřejších čtenářů.

Social media expertka Eva Došková z české agentury Bubble se v přednášce Budování značek na sociálních sítích pomocí content strategy podělila o své zkušenosti se správou firemních stránek na sociální síti Facebook. Prozradila, jak značky mohou navázat se svými fanoušky pozitivní vztah a jak se stát jejich přáteli. Značky by se měly snažit zapadnout do kontextu newsfeedu uživatelů, aby pobavily a nerušily. Jako nejvhodnější doba pro postování příspěvků se jí ověřily časy mezi 13. až 14. a 18. až 20. hodinou.

Na druhém Copycampu jste si mohli rovněž vyslechnout zajímavé přednášky šéfa Creative Copywriters Club Petra Vlasáka, copywritera Mariána Kábele, scénáristy a autora blogu 1000 věcí, co mě serou Jiřího Vaňka nebo Adama Reinbergera, který hovořil o virálním videu.

Tweety z Copycampu

Sdílené poznámky návštěvníků

Odebírat novinky

Přihlašte se k odběru novinek a nic vám neuteče

Váš e-mail

Kliknutím na tlačítko ODESLAT souhlasíte se zpracováním osobních údajů .