Client Service tým se rozšířil o osm seniorních projektových manažerů

Marketup 30. 11. 2022
Marketup
Marketup

Díky posílení našeho Client Service týmu nabídneme klientům ještě lepší služby v oblastech mediálního plánování a řízení digitálních kampaní, datově-technologických služeb a správy sociálních sítí. Mediální tým doplnili Jakub Kalmár, Veronika Mihálová, Ivana Trčková, Marek Časta, Václava Řehounková a Matouš Jeřábek. Do datově-technologického týmu nastupuje Marek Salich, do socialu pak Andrea Benešová.

„Stanovili jsme si vysoké cíle v oblasti spokojenosti našich klientů. Plánujeme dosahovat  dlouhodobě Net Promoter Skóre +65 a více,“ říká Miroslav Král, CEO Marketupu. „Co od nás klienti očekávají? Znalost byznysu, schopnost promítnout obchodní cíle do marketingové strategie a mediální komunikace, skvělou kreativu, bezchybné řízení kampaní, inspiraci a hlavně dosažení maximálních výkonů za svěřené rozpočty. Proto jsme se letos zaměřili na nábor seniorních projektových manažerů, kteří tuto výzvu zvládnou.“

Jakub Kalmár má za sebou více než pět let zkušeností, a to jak na straně agentury, tak klienta. Podílel se na propagaci značek Škoda Auto, Škoda Auto Digilab (Uniqway) nebo Ernst & Young. „Jakub úspěšně převzal velké retailové a e-commerce klienty jako XXXLutz nebo Footshop. Klienti si pochvalují jeho organizační schopnosti, nasazení a proaktivitu při implementaci inovací,“ říká Michal Vrtiška, šéf mediálního týmu.  

Marketup

Veronika Mihálová vede 12 let mezinárodní B2B a B2C projekty a 360° kampaně. Propagovala produkty a služby společností ze segmentu automotive aftermarket nebo stavebnictví a interiérového designu (Geberit). Aktuálně úspěšně řídí digitální komunikaci AXA Assistance na pěti trzích a rozjíždí spolupráci s novým klientem Mailstep. „Veronika má na starosti klienty s vysokými nároky na projektové řízení a client service, u kterých naplno využívá svých bohatých zkušeností. Vede si skvěle,“ doplňuje Vrtiška.

Marketup

Václava Řehounková začínala na straně kreativní agentury Mark BBDO, kde více než devět let zastávala roli Account Manager. Následně svět kreativy vyměnila za vedení digitálního projektu Uschovna.cz a pozici marketingové manažerky společnosti Next.cz. Po šesti letech se vrátila do agentury a přešla do Etnetera Motion, kde se stala account manažerkou pro Škoda Auto. Před nástupem do Marketupu vedla performance tým agentury Inhubo a rozvíjela značky Vasky, Wuders a Bagind.

Marketup

Ivana Trčková vyměnila po více než čtyřech letech pozici Key Account Manager & Client Support Supervisor ve Favi za roli projektové manažerky v agentuře Marketup. I zde má na starosti vztahy s klienty. Zaměřuje se na porozumění jejich byznysu a získané insighty transformuje do marketingových strategií. Aktuálně spolupracuje na brandových a performance kampaních pro GrandOptical a Unihobby.

Marketup

Marek Časta přišel do Marketupu z pozice Head of Digital Team AC Sparta Praha, kde měl na starosti digitální projekty, komunikaci i vývoj. Podílel se na rozjezdu spolupráce s partnery, jako jsou T-Mobile, Tipsport nebo Adidas. V Marketupu má aktuálně na starosti technologické klienty Fanuc a Nordic Telecom nebo společnost Conseq z oblasti financí.

Marketup

Matouš Jeřábek začínal ve společnosti Alza, kde se vypracoval na pozici Vendor Partner se zaměřením na technologické klienty (Xbox, Samsung, PlayStation). Následně přešel na stranu agentur (Médea, Havas) a rozvíjel značky Kofola nebo Hyundai. Poslední rok strávil u výrobce elektroniky Asus v roli e-commerce manažera. Do Marketupu nastoupil na pozici Project Manager.

Marketup

Marek Salich začínal před osmi lety jako webový a datový analytik ve společnosti Webvalley. Po čtyřech letech se osamostatnil a v roli freelancera pracoval pro klienty z celého světa. Věnoval se implementaci analytických nástrojů skrze GTM, reportingu a vizualizaci dat pomocí MS Excel/GDS/PowerBI, resp. plánování a realizaci digitálních kampaní na většině známých platforem. Realizoval také projekty z oblastí SEO a UX. Do Marketupu nastoupil na pozici projektového manažera datově-technologického týmu a aktuálně zdokonaluje webovou analytiku a reporting pro klienty GrandOptical, Mailstep, AXA a Mlékárna Hlinsko (Tatra).

Marketup

Andrea Benešová přišla do Marketupu ze společnosti Accenture. V roli Senior Facebook Account Strategist pečovala o více než stovku jak brandových, tak e-commerce klientů z Česka i zahraniční. „Andrea je velkou posilou pro tým social media a do budoucna bude mít na starosti primárně komunikaci a client service,“ říká Nicola Vavírková, Head of Social Media v agentuře Marketup.

Marketup

Odebírat novinky

Přihlašte se k odběru novinek a nic vám neuteče

Váš e-mail

Kliknutím na tlačítko ODESLAT souhlasíte se zpracováním osobních údajů .