V loňském roce jsme realizovali desítky úspěšných kampaní. Přehled těch nejzajímavějších vám představujeme v tomto článku.

Zbrusu nová kreativa pro podzimní kampaň e-shopu Pneumatiky.cz

Na podzim 2019 jsme se rozhodli nahradit náš úspěšný animovaný spot a osvěžit tak po 3 letech mediální komunikaci značky Pneumatiky.cz. Nové video jsme zaměřili obecněji (nepodporuje konkrétní službu) a vyrobili ho vertikálním i horizontálním formátu. Kreativa se klientovi zalíbila a tak jsme ji využili pro podzimní kampaň. Co na ni říkáte vy? 

Ukázka nové kreativy pro podzimní kampaň e-shopu Pneumatiky.cz.

Hra s rozšířenou realitou a Milan Peroutka v hlavní roli 

Jako vůbec první v ČR v segmentu FMCG jsme v loňské kampani pro Horalky využili technologii AR (rozšířenou realitu). Vytvořili jsme unikátní hru pro mobilní telefony, kde pohyb ovládáte hlavou. Zahrát si ji můžete i po skončení kampaně na Facebooku. Mechaniku i grafiku jsme vytvářeli in-house, s vývojem a následnou implementací do Facebookového rozhraní nám pomáhala francouzská agentura. Do kampaně jsme zapojili známého influencera, zpěváka a herce Milana Peroutku.

Vytvořili jsme unikátní hru pro mobilní telefony, kde pohyb autíčka ovládáte hlavou.

Propojení online a offline komunikace značky Billa

Koncem loňského léta jsme vyhráli tendr na tištěný magazín Gusto. Společně s klientem vytváříme sezónní témata, recepty, fotografie i texty (mezinárodní obsah překládáme a upravujeme pro české čtenáře). Pro lokální obsah vytváříme přirozené fotografie s minimem grafických zásahů, u kterých nechybí vkusně zakomponovaný product placement.

Ukázka fotografie z naší vlastní produkce pro magazín Gusto.

A protože jsme digitální agentura, přemýšleli jsme, jak sjednotit online a offline komunikaci napříč platformami. A tak se zrodil nápad na online blog Gusto Academy. Kromě receptů nabízíme lidem i další obsah, např. rubriku Gastrotoulky s reportážemi v online i printové verzi magazínu. Další novinkou jsou recepty s QR kódy, pomocí kterých se čtenáři dostanou přímo na blog s receptem ve formě videa. 

Ukázka videoreceptu z naší produkce pro online blog Gusto Academy.

Psst. Mezi Námi, vytvořili jsme kompletní kreativu pro online kampaň nové služby od Zásilkovny

Na jaře 2019 spustila společnost Zásilkovna novou službu Mezi Námi pro doručování zásilek mezi fyzickými osobami. Začátkem srpna byla na její podporu zahájena čtyřměsíční kampaň, pro kterou jsme navrhli kreativní koncepci, slogan, zajistili kompletní produkci. Její ústřední část tvořilo 5 minimalistických komiksových videoskečů z dílny našeho kreativního týmu v čele s art directorem Tomášem Cintavým. Úsměvné příběhy se točí kolem kontrastu mezi obyčejnými balíky a novou službou. Forma dialogu zároveň komunikuje benefity pro zákazníka.

Ukázka jedné z 5 kreativ použité v online kampani nové služby Mezi Námi.

Nekonečný stůl s recepty aneb jedinečný instagramový feed řetězce Billa 

Sociální sítě Billa spravujeme už od roku 2017. V loňském roce jsme přišli s myšlenkou profil vizuálně sjednotit a vytvořili jedinečný instagramový feed, kde na sebe jednotlivé příspěvky navazují a vytvářejí tak dojem nekonečného stolu s recepty. To s sebou nese pečlivé plánování a kombinaci vlastního obsahu s obsahem od influencerů. Že jsme vykročili správným směrem, nám potvrdily ohlasy fanoušků, jejichž počet po 3 měsících vzrostl o 4 tisíce.


Ukázka nekonečného stolu s recepty aneb instagramový feed pro řetězec Billa. 

Automatizace digitálních kampaní v ČR i zahraničí pro A3 SPORT

V roce 2019 jsme s vedením A3 SPORTU našli cestu, jak zvýšit výkon online komunikace. Kampaně jsme začali plánovat na roční bázi podle výkonu a sezónnosti. Díky velkému množství dat jsme je plně zautomatizovali a objevili další potenciál trhu. To nám v krátkém časovém horizontu přineslo skvělé výsledky a tak jsme stejný postup aplikovali v dalších zemích. 

Podrobnosti a výsledky celé kampaně najdete v naší případové studii: Plně jsme zautomatizovali kampaně A3 SPORT.

Brandové kampaně pro Bonavitu z vlastní produkce v módu slow motion

Pro firmu Bonavita jsme na jaře/podzim 2019 zrealizovali dvě velké kampaně, které podpořily rekordní prodejní výsledky značky. V našich rukou byla tvorba kreativního konceptu, produkce videí, digitální strategie a vlastní mediální kampaň. Natáčeli jsme ve vysokém rozlišení 4K a módu slow motion. Ranní atmosféru pomohly dokreslit zvuky přírody. 

Ukázka jarní brandové kampaně z naší produkce na cereálie značky Bonavita.

Ukázka podzimní brandové kampaně z naší produkce na müsli značky Bonavita.

Zvýšili jsme tržby e-shopu Decathlon o 296 % 

V loňském roce jsme mezi klienty přivítali prodejce sportovního zboží Decathlon a objevili nevyužitý potenciál jeho výkonnostních kampaní v Google Ads. V druhé polovině roku jsme zvýšili jejich prodejní výkon o neuvěřitelných 296 %. Klientovi jsme také pomohli získat certifikát Ověřeno zákazníky od Heureka.cz, který nám umožňuje naplno využít další výkonnostní kanál.

Videokampaň z vlastní produkce pro hotová jídla od Hamé

V únoru 2019 jsme pro značku Hamé zrealizovali digitální kampaň na podporu a oživení stávajícího produktu – hotová jídla od Hamé. Pro klienta jsme vytvořili propracovanou videokampaň (30s YouTube spot, bumpery, bannery) zahrnující i samotnou tvorbu videí. 

Ukázka 30s spotu z videokampaně pro hotová jídla od Hamé z naší produkce.

Máte zájem o podobnou kampaň?

Na cestu za úspěchem vašeho byznysu se můžeme vydat společně. Svěřte vaše výsledky do našich rukou.