Marketup
9. 5. 2023
Přečíst článek
Novým Marketing & PR Managerem Marketupu se stává Radim Petlach
29. 5. 2023
Management Marketupu se rozšiřuje o nového člena. Na pozici Marketing & PR Manager nastupuje Radim Petlach, který přichází ze společnosti Capexus.
Po nedávno ohlášených seniorních posilách v klientském oddělení oznamuje Marketup další personální novinu. Novým Marketing & PR Managerem se stává Radim Petlach. Ve své roli bude zároveň i členem managementu společnosti.
Radim Petlach (31) vystudoval Vysokou školu ekonomickou, kde dodnes příležitostně přednáší v rámci vedlejší specializace Komerční komunikace. Svou kariéru začínal v marketingovém oddělení společnosti Philips. Poslední tři roky strávil na pozici Head of Marketing & PR ve firmě Capexus. Nad rámec marketingu se ve volném čase věnuje oblasti umělé inteligence, pro kterou založil online magazín AI Crunch. Petlach má bohaté zkušenosti z klientské strany, nyní vstupuje do agenturního prostředí.
„Nabídka od Marketupu byla velmi lákavá. Tato pozice mi dovoluje zužitkovat doposud nabyté zkušenosti a zároveň se stále učit a rozvíjet. Marketupu z mé zkušenosti předchází velmi dobrá pověst a pozitivní reference. První týdny v nové práci mi umožnily poznat nové kolegy a objevovat jejich hlubokou expertízu, kterou klienti tak kvitují,“ říká nový člen managementu. „Mezi mé hlavní úkoly bude patřit budování co nejlepšího jména agentury, zviditelnění u potenciálních klientů a v těsné spolupráci s obchodním týmem generování nových obchodních příležitostí,“ dodává Petlach.
Miroslav Král, CEO agentury, doplňuje: „Přestože řadu let poskytujeme služby integrované marketingové komunikace, ne všichni zadavatelé šíři našich služeb znají. Marketup často vnímají jen jako performance agenturu. My však dnes v našem více než 60členném týmu disponujeme experty a konzultanty na marketingový výzkum, strategii, kreativu, produkci, mediální plánování, online i tradiční média, tvorbu a správu obsahu na sociálních sítích, influencer marketing, SEO, UX, datovou a webovou analytiku či marketech/adtech nástroje. Radimovým úkolem bude zvýšit povědomí o našich službách, řešeních a dosahovaných výsledcích pro špičkové lokální a globální značky mezi širší marketingovou komunitu. Radim si přináší zkušenosti z klientské strany z pozice šéfa marketingu firmy úspěšně působící v B2B sektoru a rovněž z brandové role pro globální značku v B2C sektoru. Je tak schopen velmi dobře posoudit, jaké jsou dnes potřeby a priority CMO's, co očekávají od agentur a jakým způsobem získávají informace o agenturním trhu. Tyto znalosti a zkušenosti mu jistě pomohou v jeho misi.“