Reference

Zobrazit všechny reference

PROJEKT

Zelenina Znojmia

Více než milion uživatelů internetu se mohlo nedávno přesvědčit, že zelenina Znojmia je vždy dobře naložená.

Březnovou kampaň v České televizi, v televizi Barrandov a na stanicích skupiny Prima jsme doplnili o online kampaň. I v rámci ní byl využit vhodně upravený spot s výrobky Znojmia oblečenými do moravských krojů. S novým voiceoverem byl použit 10s spot a upravená 5s verze pro nepřeskočitelné reklamy na YouTube tzv. bumper ads.

Ačkoliv YouTube kampaň běžela souběžně s televizní kampaní, již po prvních dnech Brandlift ukázal opravdu velký rozdíl vybavení si reklamy mezi námi zasaženou cílovou skupinou a mezi kontrolní (do té doby videoreklamou na YouTube nezasaženou reklamou).

V rámci bannerového storytelingu kampaně byl komunikován nový ústřední slogan značky „Zelenina Znojmia, vždy dobře naložená“, uživatelé byli inspirováni recepty na webu Receptyschutí.cz a v rámci remarketingu pak byli vyzváni k zapojení se do soutěže.

VÝSLEDKY
Cíl
Zhlédnutí videa do konce 630 tis.
Zobrazení reklamy 4,5 mil.
Interakcí s reklamou 10 700

Detail

Již od ledna jsme se konzultací nad storyboardy podíleli na přípravě vhodné podoby upraveného TV spotu pro co nejefektivnější využití v rámci YouTube In-Stream reklamy.
Výsledkem naší spolupráce je spot, který výborně zafungoval i na uživatele, kteří videoreklamu přeskočili, a takové zhlédnutí videoreklamy nás nic nestálo.
Efekt těchto úprav se nám potvrdil po 7 dnech kampaně díky výzkumu Brandlift od Googlu, který nám ukázal dokonce větší vliv na vybavení si reklamy u lidí, kteří přeskakují In-Stream videoreklamu na YouTube. Reklamu si vybavila už po prvních 7 dnech kampaně 1/3 dotázaných „skipperů“. Dle benchmarků Googlu toto číslo patří mezi TOP 25 českých případových studií Googlu v ČR!

  • Ukázka bannerů
    Ukázka bannerů
    Ukázka bannerů
  • Ukázka kampaně na obsahových webech
    Ukázka kampaně na obsahových webech
    Ukázka kampaně na obsahových webech
  • Ukázka YouTube reklamy
    Ukázka YouTube reklamy
    Ukázka YouTube reklamy
  • Ukázka kampaně na obsahových webech
    Ukázka kampaně na obsahových webech
    Ukázka kampaně na obsahových webech