Reference

Zobrazit všechny reference

PROJEKT

VITANA

Žádná z Farmářských polévek od Vitany neobsahuje přidaný glutamát, konzervační látky, kvasničný extrakt ani umělá aromata a barviva. Právě dobré suroviny, z nichž je vyrobena bramboračka, polévka s červenou čočkou, čočková i farmářská polévka s ovesnými vločkami, hrají ústřední téma ve videospotech, které byly hlavní taktikou kampaně.

Pro digitální kampaň jsme upravili 10s televizní spot do 15s verze, abychom zajistili maximální efekt videoreklamy na internetu. Také díky tomu jsme pomocí výzkumu Brandlift od Googlu naměřili rekordně vysokou míru zapamatovatelnosti videoreklamy i u uživatelů, kteří videoreklamu přeskočili a klient za takové zobrazení reklamy nic neplatil. Ad Recall uplift po prvních dnech kampaně byl u tzv. skipperů naměřen 46,9 %!

Zdravost surovin obsahujících vysoký podíl vlákniny i bílkovin vyzdvihovaly v rámci online kampaně velkoformátové bannery s vizuálem připomínajícím farmářské trhy. Kromě oblíbeného formátu 300x600 px jsme připravili i megaboardy o rozměrech 970x210, 970x250  970x310, které jsme nakupovali a optimalizovali přes RTB platformu Adform. Připraven byl rovněž formát 467x120 speciálně pro hlavní stránku Seznam.cz, kterým bylo zasaženo téměř 100 000 uživatelů.

VÝSLEDKY
Cíl
Celkový zásah 1,6 mil. lidí
Celkem zobrazení 6 mil.
Zhlédnutí videoreklamy 700 tis.

Detail

V rámci kampaně jsme použili také 30s verzi televizní reklamy, která byla použita jako nepřeskočitelná videoreklama na videacesky.cz. I zde jsme měli nasazené remarketingové kódy, a proto jsme zasaženému publiku mohli produkty připomenout jak bannerovým remarketingem, tak 5s videem na YouTube.

Zajímavostí kampaně je, že 41 % přehrání videoreklamy na Farmářské polévky na YouTube proběhlo na mobilních telefonech a tabletech, tedy přímo v rukou zasažené cílové skupiny.

Kampaň byla provázaná i s obsahem na Facebooku. Nevyužili jsme zde tentokrát klasické Facebook Ads, ale vytvořili jsme kreativní příspěvky, které měly za cíl především seznámit uživatele se všemi čtyřmi příchutěmi. Součástí byla i soutěž, do které se během dvou dní zapojilo přes 400 lidí a 100x byla sdílena.

  • Ukázka bannerů
    Ukázka bannerů
    Ukázka bannerů
  • Banner pro hlavní stránku Seznam.cz
    Banner pro hlavní stránku Seznam.cz
    Banner pro hlavní stránku Seznam.cz
  • Ukázka bannerové reklamy na obsahových webech
    Ukázka bannerové reklamy na obsahových webech
    Ukázka bannerové reklamy na obsahových webech
  • Ukázka YouTube videoreklamy
    Ukázka YouTube videoreklamy
    Ukázka YouTube videoreklamy
  • Ukázka bumper ads na YouTube
    Ukázka bumper ads na YouTube
    Ukázka bumper ads na YouTube
  • Ukázka pre-roll na videacesky.cz
    Ukázka pre-roll na videacesky.cz
    Ukázka pre-roll na videacesky.cz
  • Ukázka PPC ve vyhledávání
    Ukázka PPC ve vyhledávání
    Ukázka PPC ve vyhledávání
  • Ukázka soutěže na Facebooku
    Ukázka soutěže na Facebooku
    Ukázka soutěže na Facebooku
  • Ukázka dalších příspěvků na Facebook
    Ukázka dalších příspěvků na Facebook
    Ukázka dalších příspěvků na Facebook
  • Ukázka dalších příspěvků na Facebook
    Ukázka dalších příspěvků na Facebook
    Ukázka dalších příspěvků na Facebook
  • Ukázka dalších příspěvků na Facebook
    Ukázka dalších příspěvků na Facebook
    Ukázka dalších příspěvků na Facebook
  • Ukázka dalších příspěvků na Facebook
    Ukázka dalších příspěvků na Facebook
    Ukázka dalších příspěvků na Facebook