Reference

Zobrazit všechny reference

PROJEKT

VITANA

Potravinářská společnost Vitana získala ocenění Nejdůvěryhodnější značka roku 2015 v kategorii koření (83 % spotřebitelské důvěry), v níž je na českém trhu nekompromisní jedničkou. Letos uvedla na trh také subbrand nového hrubě mletého Gurmánského koření, jehož online propagace byla svěřena do rukou specialistů MarketUP.

Připravili jsme multikanálovou online kampaň zahrnující videoinzerci na YouTube, bannery a videobannery nasazované v synchronizaci s TV sponzoringem přes RTB platformu Adform, bannerovou kampaň v Google Display Network a reklamu na Facebooku a Instagramu. Pro důmyslné vyprávění příběhu Gurmánského koření jsme využili pokročilé možnosti remarketingu a práci s různými publiky, kterým jsme postupně zobrazovali různé vizuály.

VÝSLEDKY
Cíl
Zobrazení reklamy 35 mil.
Zhlédnutí celého videa 690.000
VTR 33 %
Prokliky z reklam 53.000
Frekvence zasažení reklamou 20x/osoba

Detail

Nedílnou součástí při takto rozsáhlé kampani byla i PPC kampaň ve vyhledávačích, která sehrála důležitou roli. Z výzkumu Brand Interest, který jsme v rámci této kampaně společně s Googlem připravili, vyplynulo, že po dobu kampaně byla klíčová slova spojená s brandem o více než 16 % vyhledávanější, než bylo za poslední rok běžné.

V rámci kampaně jsme nasadili ve spolupráci s Googlem výzkum Brand Lift, který změřil na vzorku 10.000 oslovených uživatelů YouTube kampaní tzv. Ad Recall, tedy vybavení si reklamy a Purchase Intent, tedy zájem o koupi produktu v této cílové skupině.

Naším hlavním úkolem bylo dosáhnout nejvyšší zásah v cílové skupině. Navrhli jsme a zajistili speciální mikrostránku pro kampaň, včetně její mobilní verze, která uživatelům představila výrobek, jeho druhy a benefity, aby při příštím nákupu sáhli právě po Gurmánském koření od Vitany. Obsahovala nejen bližší informace o kvalitě, čerstvosti a surovinách koření, ale také nabídku soutěže pro pravé gurmány. Každý 30. soutěžící, který úspěšně prošel testem, byl následně oceněn výhrou.

Návštěvníky mikrostránky se nám podařilo zaujmout a seznámit je se všemi novými 5 směsmi koření díky interaktivním obrázkům sáčků s kořením. Pod nimi byly umístěny inspirativní recepty pro přípravu chutného jídla za použití směsi Gurmánský steak, Gurmánské kuře, Gurmánský chilli steak, Gurmánskou zeleninu i Gurmánské italské koření.

Že došlo k 24 % přehrání videoreklam na mobilních zařízeních, již asi nikoho nepřekvapí. Ale i nás pozitivně překvapily výsledky reklamy na Instagramu, kde počet "líbí se mi" překonal naprosto naše očekávání.

  • Ukázka responzivní mikrostránky
    Ukázka responzivní mikrostránky
    Ukázka responzivní mikrostránky
  • Storytelling pomocí bannerového remarketingu
    Storytelling pomocí bannerového remarketingu
    Storytelling pomocí bannerového remarketingu
  • Ukázka umístění bannerů přes Adform
    Ukázka umístění bannerů přes Adform
    Ukázka umístění bannerů přes Adform
  • Ukázka videospotu
    Ukázka videospotu
    Ukázka videospotu
  • Ukázka příspěvků na Facebooku
    Ukázka příspěvků na Facebooku
    Ukázka příspěvků na Facebooku
  • Ukázka Carousel Ads na Facebooku
    Ukázka Carousel Ads na Facebooku
    Ukázka Carousel Ads na Facebooku
  • Ukázka Facebook reklam v newsfeedu
    Ukázka Facebook reklam v newsfeedu
    Ukázka Facebook reklam v newsfeedu
  • Ukázka videoreklamy na Facebooku
    Ukázka videoreklamy na Facebooku
    Ukázka videoreklamy na Facebooku
  • Ukázka remarketingu na Facebooku
    Ukázka remarketingu na Facebooku
    Ukázka remarketingu na Facebooku
  • Ukázka Instagram Ads
    Ukázka Instagram Ads
    Ukázka Instagram Ads