Reference

Zobrazit všechny reference

PROJEKT

SYSTEMART

Pro firmu Systemart – vývojáře aplikace Výkaz práce – jsme realizovali celou paletu aktivit: audit webu, audit online rozhraní aplikace, grafiku pro web i pro aplikaci, zpracovali jsme strategickou konkurenční analýzu (v rámci tuzemského i světového trhu) i strategický komunikační plán. Navíc jsme vyhotovili podrobnou analýzu platebních možností vhodných pro tuto aplikaci. Klientovi jsme poskytli strategické poradenství pro uvedení produktu na trh.

Podíleli jsme se na copywritingu webu, zajišťujeme zvyšování jeho neplacené návštěvnosti prostřednictví SEO / inbound marketingových aktivit. Pro otestování různých variant stránek jsme využili A/B testování s cílem dosažení co nejvyšší míry konverze.

Dále jsme připravili multikanálovou online kampaň pro B2B zákazníky, která uvedla produkt na trh. Kampaň zahrnovala vyhledávače, displejové a remarketingové/retargetingové kampaně. Celkem jsme vytvořili 5 různých statických i dynamických vizuálů, každý jsme testovali v 9 bannerových formátech. Bannerové kampaně běžely v systémech Google AdWords a RTB Adform.

Míra konverze kampaní je velmi vysoká a překračuje odvětvové standardy.


Detail

Tento projekt patří mezi nejrozsáhlejší, které jsme v MarketUP realizovali. Spolupráce s klientem začala zadáním auditu webu, na který měly později směřovat online kampaně. Pokračovali jsme zpracováním dalších analýz a návrhy konkrétních řešení.

Po realizaci našich návrhů (úpravy webu, rozhraní aplikace apod.) jsme spustili menší testovací kampaň, díky níž jsme mohli provést další optimalizaci. Testovali jsme různé kreativy a inzeráty, ze kterých jsme vybírali ty, které fungovaly nejlépe. Testovací bannerová kampaň probíhala v systému AdWords, hlavní kampaň pak byla spuštěna v sítích, které využívá RTB systém Adform. Jeho výhodou je možnost umístění reklamy i na prémiových webech. Míra konverze bannerů byla v tomto případě extrémně vysoká a přesahuje i odvětvové standardy.

Potenciální zákazníky, kteří hledají konkrétní produkt, jsme oslovili PPC kampaněmi v systémech Sklik a AdWords. Vícenásobného oslovení jsme dosáhli pomocí remarketingu/retargetingu, který je osvědčeným nástrojem pro opětovné zasažení zájemců, kteří již web navštívili, ale ještě neprovedli konverzi. Se zákazníkem úzce spolupracujeme na dalším rozvoji produktů a optimalizaci kampaní pro další zvýšení jejich výkonnosti.

  • Audit webu
    Audit webu
    Audit webu
  • Tvorba grafiky webu
    Tvorba grafiky webu
    Tvorba grafiky webu
  • Audit online rozhraní systému
    Audit online rozhraní systému
    Audit online rozhraní systému
  • Grafika online rozhraní systému
    Grafika online rozhraní systému
    Grafika online rozhraní systému
  • Konkurenční analýza
    Konkurenční analýza
    Konkurenční analýza
  • Strategický komunikační plán
    Strategický komunikační plán
    Strategický komunikační plán
  • Analýza možností platebních metod
    Analýza možností platebních metod
    Analýza možností platebních metod
  • Revize a grafika tiskových sestav aplikace
    Revize a grafika tiskových sestav aplikace
    Revize a grafika tiskových sestav aplikace
  • A/B testování
    A/B testování
    A/B testování
  • PPC kampaně ve vyhledávačích
    PPC kampaně ve vyhledávačích
    PPC kampaně ve vyhledávačích
  • Bannerová kampaň
    Bannerová kampaň
  • Retargeting
    Retargeting
    Retargeting
  • Nastavení webové analytiky
    Nastavení webové analytiky
    Nastavení webové analytiky
  • Seo/inbound marketing
    Seo/inbound marketing
    Seo/inbound marketing