Reference

Zobrazit všechny reference

PROJEKT

STOPKA

Pro interiérové studio STOPKA, zastupující světové značky nábytku a bytového vybavení, jsme připravili online kampaň k otevření nového showroomu italských značek ARMANI CASA a MINOTTI.

Pro oslovení náročné privátní klientely a interiérových architektů jsme zvolili bannery s animovanými náhledy do interiérů vybavených nábytkem uvedených značek. Originální kampaň na serverech věnovaných bydlení a tématických portálech určených pro vyšší příjmové skupiny byla doplněná o PR články a prezentaci na největším portálu určeném pro architekty.

Dále jsme spolupracovali se STOPKA interiéry na tvorbě nového webu, od jeho definice, výběru dodavatele až po tvorbu obsahu a SEO.

VÝSLEDKY
Cíl
Posílení značky 2 mil. zobrazení
Bannerová kampaň CTR 0,1%
Návštěvnost webu 2000+ návštěvníků

Detail

Bannerová kampaň probíhala v kontextové sítí Google. Pro oslovení architektů byl zvolen www.archiweb.cz, který má největší zastoupení v tomto segmentu. Pro posílení povědomí o novém showroomu byla využita remarketingová kampaň. Kampaň zajistila 2 mil. zobrazení, více než 2000 návštěvníků webu STOPKA a významně přispěla k návštěvnosti a úspěšnému otevření nového showroomu interiérového studia STOPKA v centru Prahy.

  • Návrh online strategie pro představení nového showroomu
    Návrh online strategie pro představení nového showroomu
    Návrh online strategie pro představení nového showroomu
  • Bannerová kampaň v síti Google
    Bannerová kampaň v síti Google
  • Bannerová kampaň na tématických webech
    Bannerová kampaň na tématických webech
  • Remarketingová kampaň v síti Google
    Remarketingová kampaň v síti Google
    Remarketingová kampaň v síti Google
  • Online PR články
    Online PR články
    Online PR články