Reference

Zobrazit všechny reference

PROJEKT

STIGA Zahradní technika

Pro výhradního dovozce a distributora zahradní techniky značky STIGA v České republice jsme realizovali multikanálovou online kampaň na posílení značky a zvýšení prodejů v síti partnerských kamenných prodejen.

Všechny plánované cíle kampaně - návštěvnost webu, objem a umístění displejové reklamy, počet odeslaných poptávek resp. prokliků na partnery v partnerské síti - byly výrazně překročeny. V květnu 2013, kdy kampaň kulminovala, dosáhl klient rekordních prodejů v 17tileté historii firmy na českém trhu.

VÝSLEDKY
Cíl
Návštěvnost 48000 návštěvníků
Návštěvnost SEO nárůst o 50%
Konverze 12%
Zobrazení bannerů 11,3 mil.

Detail

Multikanálová online kampaň - textové a bannerové PPC kampaně ve vyhledávačích Seznam a Google a jejich kontextových sítích včetně remarketingu. Celoplošná bannerová kampaň na portálech Mladé Fronty. Dosaženy vynikající parametry kampaně - průměrné CTR u textových kampaní v Adwords 8%, u bannerových kampaní v Adwords 0,13%, celková průměrná konverze 12% (vyhledání prodejního místa). Audit webu z hlediska SEO a následná SEO optimalizace, která přinesla zvýšení návštěvnosti z neplaceného vyhledávání o 50% během 1 roku.

  • Optimalizace webu pro vyhledávače Google a Seznam (SEO)
    Optimalizace webu pro vyhledávače Google a Seznam (SEO)
    Optimalizace webu pro vyhledávače Google a Seznam (SEO)
  • Textové PPC kampaně ve vyhledávačích a kontextových sítích
    Textové PPC kampaně ve vyhledávačích a kontextových sítích
    Textové PPC kampaně ve vyhledávačích a kontextových sítích
  • Bannerová kampaň v síti Google a Seznam
    Bannerová kampaň v síti Google a Seznam
  • Remarketingová kampaň v síti Google
    Remarketingová kampaň v síti Google
    Remarketingová kampaň v síti Google
  • Bannerová kampaň na webech Mladé fronty
    Bannerová kampaň na webech Mladé fronty
    Bannerová kampaň na webech Mladé fronty
  • Měsíční reporting výsledků kampaní včetně ROI
    Měsíční reporting výsledků kampaní včetně ROI
    Měsíční reporting výsledků kampaní včetně ROI