Reference

Zobrazit všechny reference

PROJEKT

SEPHORA

Pro parfumerii SEPHORA, přední maloobchodní řetězec působící v oblasti kosmetiky, jsme navrhli a realizovali digitální kampaň zaměřenou na předvánoční prodej v jejích prodejnách.

Digitální aktivační kampaň, která byla součástí vánoční mediální kampaně a podpory (outdoor, print, digital, TV, kino, rozhlas), byla prezentována claimem „GIFT ODYSSEY – NADPOZEMSKY VÝJIMEČNÉ VÁNOCE“. Vizuální motiv kampaně byl inspirován pokračováním ságy Star Wars - Síla se probouzí, který měl premiéru právě na konci roku 2015. Hlavním cílem kampaně bylo inspirovat zákazníky pro nákup vánočních dárků pro své blízké v prodejnách SEPHORA.

Dominantním kanálem kampaně byla videoreklama na Youtube. Dynamické video s modelkou na rtěnce zasáhlo více než 450 000 unikátních uživatelů v cílové skupině a zaznamenalo nadprůměrnou míru zhlédnutí.

Videokampaň byla podpořena bannerovou kampaní v Google Display Network, včetně využití interaktivních lightboxů a reklamou ve vyhledávání. Tato vánoční kampaň byla již osmou kampaní, kterou jsme pro parfumerie SEPHORA realizovali.

VÝSLEDKY
Cíl
Unikátní zobrazení videa 454 tis.
VTR - míra zhlédnutí videa 30 %
Prokliky z reklam 9 tis.
Zobrazení bannerů 2 mil.

Detail

V obsahové síti GDN jsme nasadili rich media formáty. Interaktivní lightboxy obsahovaly video, galerii hvězdných dárků a mapu poboček s možností navigace do nejbližší parfumerie. Lightboxy svým netradičním a interaktivním formátem přispěly ke vnímání Sephora jako moderní a hravé značky.

Dalším použitým reklamním formátem v obsahové síti byly statické bannery, které jsme při přípravě mediaplánu doporučili s cílem zvýšit uživatelský zásah. V rámci bannerové kampaně jsme cílili také na konkrétní videokanály nejznámějších českých módních a kosmetických vlogerek.

Všechny výše uvedené kanály jsme doplnili kampaní ve vyhledávání, kde jsme oslovili zákazníky rozhodnuté k nákupu.

Kampaň překročila všechny odhadované výsledky. Zásluhu na tom měly jak atraktivní vizuály a použité formáty, tak i výborné zacílení kampaně.

  • Ukázka videokampaně na YouTube
    Ukázka videokampaně na YouTube
    Ukázka videokampaně na YouTube
  • Ukázka inzerátů ve vyhledávání
    Ukázka inzerátů ve vyhledávání
    Ukázka inzerátů ve vyhledávání
  • Bannery pro obsahovou síť GDN
    Bannery pro obsahovou síť GDN
    Bannery pro obsahovou síť GDN
  • Bannery cílené na konkrétní videa na YT
    Bannery cílené na konkrétní videa na YT
    Bannery cílené na konkrétní videa na YT
  • Náhledy lightboxů
    Náhledy lightboxů
    Náhledy lightboxů