Reference

Zobrazit všechny reference

PROJEKT

SEPHORA

Pro maloobchodní síť parfumérií Sephora jsme navrhli a realizovali prodejně zaměřenou kampaň na Facebooku. Oslovili jsme několik set tisíc potenciálních zákazníků a umožnili jim získat slevové poukázky s časově omezenou platností. Kampaň byla úzce cílená dle zájmů, věku a byla zaměřena na města, kde má společnost Sephora své prodejny. Využili jsme všechny dostupné formáty facebookové reklamy včetně zobrazování na mobilních zařízeních. Právě ty vykázaly nejlepší výsledky.

Kampaň zajistila stažení několika tisíc slevových kupónů. Síť prodejen Sephora tak získala nejen mnoho nových zákazníků, kteří uplatnili slevové poukázky na prodejnách, ale zároveň i nové členy klubu Sephora. Náklady na kampaň nepřekročily jednotky procent z vygenerovaných tržeb a kampaň byla vysoce návratná.

V úspěšné spolupráci se Sephora pokračujeme i dalšími projekty na podporu značek Burberry, Paco Rabbane apod.

VÝSLEDKY
Cíl
Zobrazení reklamy 13 mil.
Stažených kupónů splněno na 113 %
Cena stažení 16 Kč
Nových fanoušků 580 fanoušků

Detail

Před zahájením kampaně jsme společně s klientem určili cílovou skupinu pro oslovení na Facebooku. Tu jsme následně rozdělili do několika podskupin a pro každou z nich vytvořili specifické texty a vizuály. Pro zvýšení komfortu zájemců o slevu jsme na webu Sephora vytvořili speciální cílovou stránku s třemi možnostmi stažení slevového kupónu: prostřednictvím SMS, e-mailu nebo vytisknutím. Při tvorbě landing page jsme úzce spolupracovali s pracovníky centrály společnosti v Paříži. Celá kampaň probíhala pouze 14 dní a slevu bylo možné uplatnit jen v období trvání kampaně. Jednotlivé reklamy jsme pečlivě monitorovali přes Google Analytics a pomocí měřících kódů přímo od Facebooku. Výsledky kampaně předčily očekávání. Zákazníci reagovali na reklamu velmi pozitivně, dosáhli jsme velmi vysoké konverze a náklady na stažení kupónu nevyšplhaly výše než na pouhých 16 Kč. Sekundárním efektem kampaně bylo nezanedbatelné zvýšení počtu fanoušků stránky Sephora na Facebooku.

  • Koncepce PPC reklamy na Facebooku
    Koncepce PPC reklamy na Facebooku
    Koncepce PPC reklamy na Facebooku
  • Tvorba landing page - grafika, programování, testování
    Tvorba landing page - grafika, programování, testování
    Tvorba landing page - grafika, programování, testování
  • Slevový kupón
    Slevový kupón
    Slevový kupón
  • Facebook reklama - vizuály, texty, umístění, optimalizace
    Facebook reklama - vizuály, texty, umístění, optimalizace
    Facebook reklama - vizuály, texty, umístění, optimalizace
  • Facebook reklama - mobil
    Facebook reklama - mobil
    Facebook reklama - mobil
  • Facebook reklama - reklamní sloupec
    Facebook reklama - reklamní sloupec
    Facebook reklama - reklamní sloupec
  • Vyhodnocení kampaně
    Vyhodnocení kampaně
    Vyhodnocení kampaně