Reference

Zobrazit všechny reference

PROJEKT

Möller's

Pro pobočku norské společnosti Orkla jsme připravili digitální kampaň na uvedení rybího oleje Möller‘s na trh v ČR a SK. Klíčovým úkolem kampaně bylo rozšíření zásahu TV kampaně o digitální kanály a zajištění růstu brand awareness v cílové skupině. V kampani jsme pracovali s videospotem, displejem, sociálními sítěmi a vyhledáváním, přičemž jsme využívali platformy YouTube, Facebook, Instagram, Adform, R2B2, Google a Seznam. Mediální strategii kampaně jsme postavili na storytellingu, jehož úkolem bylo seznámit uživatele s produktem a jeho výhodami a dovést je až k nákupu v lékárenských e-shopech Dr.Max, Benu, Lekarna.cz a Pilulka.cz.

Kampaň doručila vynikající výsledky nejen v zásahu a brand awareness (BrandLift na YouTube ukázal 4x lepší výsledky než je světový benchmark), ale zejména v prodeji produktu, který lékárenské řetězce označily jako jedno z nejúspěšnějších uvedení produktu na trh. V kampaních Möller‘s díky úspěšnému uvedení na trh periodicky pokračujeme a neustále zlepšujeme její výsledky.

VÝSLEDKY
Cíl
Nárůst brand awareness 4× vyšší nárůst brand awareness po zhlédnutí YouTube kampaně oproti světovému benchmarku – best in class
Oslovených spotřebitelů v cílové skupině 1 mil.
Průměrná frekvence 5

Detail

Doplněk stravy Möller´s Omega 3 je je unikátní tím, že je získáván z jater tresek z chladných vod ostrovů Lofoty. Ve Skandinávii je to značka č.1. ve své kategorii.
Digitální kampaň trvala 4 týdny od října do listopadu 2016 a v jejím rámci jsme aplikovali video first strategii, jelikož online video díky emocím umožní dosáhnout vyšší míry zapamatování nové značky.
TV videospot jsme pro online použití upravili tak, aby dosáhl co nejlepších výsledků i pro tzv. skippery, tedy ty, co videoreklamu nezhlédnou do konce:
- výhodou bylo, že packshot byl obsažen již v prvních 5 s i v TV spotu – což je podstatné pro úspěch zejména v online videu
- přidali jsme titulek a voiceover pro prvních 5s, aby si uživatel výrobek lépe vybavil
Velmi důležitá byla role placeného vyhledávání, neboť objem vyhledávání rybího oleje, Omega 3, vitamínu D a brandového výrazu a jeho překlepů narostl několikanásobně. V průběhu kampaně jsme zjistili, že naplánovaný rozpočet zdaleka nepostačuje k pokrytí všech relevantních dotazů, což může vyústit ve ztrátu angažovaných zájemců oslovených kampaní. Přesvědčili jsme proto klienta pro několikanásobné navýšení rozpočtu pro placené vyhledávání, abychom zachytili všechny zájemce.
Těší nás především pozitivní dopad na prodejní výsledky v distribučních kanálech. Komplikovaný výrobek se špatně zapamatovatelným názvem se v únoru 2017 během 2. kampaně se stal nejprodávanějším ve své kategorii v lékárnách.

  • Ukázka bannerů
    Ukázka bannerů
    Ukázka bannerů
  • Ukázka bannerů
    Ukázka bannerů
    Ukázka bannerů
  • Ukázka bannerů
    Ukázka bannerů
    Ukázka bannerů
  • Ukázka bannerů
    Ukázka bannerů
    Ukázka bannerů
  • Ukázka videa na YouTube
    Ukázka videa na YouTube
    Ukázka videa na YouTube
  • Ukázka postu na Facebooku
    Ukázka postu na Facebooku
    Ukázka postu na Facebooku