Reference

Zobrazit všechny reference

PROJEKT

MARY KAY

Pro jednu z největších kosmetických společností zabývajících se přímým prodejem pleťové a dekorativní kosmetiky, jsme v rámci celkové online komunikace připravili i kampaň na podporu spotřebitelské soutěže na testování účinků TimeWise Mikrodermální sady. Ta se stala historicky nejúspěšnější spotřebitelskou soutěží Mary Kay v Česku a na Slovensku!

Za komunikační kanál jsme zvolili sociální síť Facebook.

Soutěž vyhlášená pro Českou i Slovenskou republiku se díky viralitě reklam na Facebooku setkala s velkým úspěchem a, zejména s ohledem na plánovaný rozpočet na média, předčila nejen klientovo očekávání.

VÝSLEDKY
Cíl
Dosah kampaně 150 000 žen
Zobrazení 385 000 zobrazení
Náklady na média 13 600 Kč
Návštěvy z kampaní 7 400 prokliků na web

Detail

Soutěž byla podporována výhradně námi realizovanou kampaní na Facebooku. Pro kampaň jsme připravili několik účinných sloganů a vizuálů pro A/B testování. Nejúspěšnější kreativa zajistila kliknutí na web za pouhých 0,04 dolaru! Ačkoliv se skrze reklamy na soutěžní landing page prokliklo 7 400 uživatelů, díky své atraktivitě a virálnímu šíření stránka zaznamenala 14 000 návštěv. Do soutěže se celkem zapojilo 2 700 unikátních soutěžících, tedy více než každý třetí námi přivedený uživatel oslovený kampaní na Facebooku!

  • Ukázka reklamy pro ČR
    Ukázka reklamy pro ČR
    Ukázka reklamy pro ČR
  • Ukázka reklamy pro SR
    Ukázka reklamy pro SR
    Ukázka reklamy pro SR
  • Ukázka reklam na mobilech
    Ukázka reklam na mobilech
    Ukázka reklam na mobilech
  • Ukázka soutěžní landing page
    Ukázka soutěžní landing page
    Ukázka soutěžní landing page