Reference

Zobrazit všechny reference

PROJEKT

MARY KAY

Pro českou a slovenskou pobočku globální kosmetické firmy Mary Kay jsme realizovali kampaň na zvýšení počtu aktivních fanoušků na Facebooku. Hlavním cílem kampaně bylo posílení známosti značky u žen ve věkové skupině 18 až 24 let, pro kterou firma připravila nové produkty.

Rozsáhlá kampaň zahrnovala stovky reklam s rozličným cílením a obsahem a v rekordním čase 14 dní překonala prvotní odhad v růstu fanoušků stanovený na celý měsíc. Největší efektivitu vykázala reklama zobrazovaná v kanálu vybraných příspěvků na stolních počítačích, kde reklamy získaly jednoho fanouška v průměru za 3 Kč.

Nově získaní fanoušci na stránce provedli přes 30 tisíc akcí, např. prohlédnutím fotografií na cílové facebookové stránce, proklikem přímo na web apod. V důsledku těchto akcí stoupl počet organického označení To se mi líbí u stránky na desetinásobek stavu před kampaní. Nyní, po 5 měsících spolupráce, jsme zvýšili počet příznivců Mary Kay již o 40.000 nových fanoušků, kteří vykazují vysoké zapojení.

VÝSLEDKY
Cíl
Počet nových fanoušků 8 000
Dosah (počet oslovených žen) 406 420
Počet kliknutí na reklamu 14 000
Míra prokliku (CTR) 0,41 %
Cena za „Líbí se mi“ 3,3 Kč

Detail

Před zahájením kampaně jsme společně s klientem definovali zájmy cílových skupin a vytvořili koncepci pro jejich oslovení na Facebooku. Pro každou cílovou skupinu jsme vytvořili specifické texty s vizuály, uživatelky Facebooku se tak mohli setkat s více než 800 různými typy inzerátů. Za účelem maximální efektivity kampaně byly připraveny hned tři záložky, které sloužily jako tzv. fangate. Díky nim jsme získali nejen nové příznivce značky, ale také je informovali například o bezplatném kosmetickém poradenství a směřovali je na podrobnější informace přímo na webech MaryKay.cz a MaryKay.sk. Celá kampaň během prvního měsíce získala značce Mary Kay přes 8 tisíc fanoušků s velmi nízkými náklady na jednoho fanouška ve výši 3,30 Kč.

  • Koncepce reklamy na Facebooku
    Koncepce reklamy na Facebooku
    Koncepce reklamy na Facebooku
  • Facebook reklama pro různé cílové skupiny
    Facebook reklama pro různé cílové skupiny
    Facebook reklama pro různé cílové skupiny
  • Neúspěšnější reklamy
    Neúspěšnější reklamy
    Neúspěšnější reklamy
  • Ukázka reklam pro ČR
    Ukázka reklam pro ČR
    Ukázka reklam pro ČR
  • Ukázka reklam pro SR
    Ukázka reklam pro SR
    Ukázka reklam pro SR
  • Ukázka reklam na mobilech
    Ukázka reklam na mobilech
    Ukázka reklam na mobilech
  • Ukázka speciálních záložek na Facebooku
    Ukázka speciálních záložek na Facebooku
    Ukázka speciálních záložek na Facebooku