Reference

Zobrazit všechny reference

PROJEKT

MADETA

Mlékárenská společnost Madeta nás oslovila s nelehkým úkolem propagovat na internetu dětské dezerty Lipánek. Dobrotu z poctivé jihočeské smetany a tvarohu konzumují primárně děti ve věku 4 až 7 let. Jak je ale na internetu s jistotou oslovit, když Google Adwords umožňuje cílení až na starší 18 let a Facebook od 13?

K zacílení videoreklamy jsme využili ty nejzkušenější specialisty. Tedy ty, kteří mají sami malé děti a mohou se tak pochlubit velmi hlubokými znalostmi z prostředí pohádek a písniček na YouTube, které je pravidelně každý víkend probouzejí. Sestavili jsme tak videokampaň cílenou na seznam těch nejpopulárnějších videí a kanálů na YouTube, jež sledují naše ratolesti.

Podívejte se na ukázku videoreklamy na YouTube

VÝSLEDKY
Cíl
Zobrazení bannerů 1,5 mil.
Zhlédnutí až do konce 160.000
VTR 35 %
Prokliky z reklam 3.330
Cena za zhlédnutí 30s Nižší o 40 %

Detail

Videa na YouTube, zaměřená na děti, mají určitá specifika. I přes velký počet přehrání nemají YouTube kanály mnoho odběratelů. Je to logické. Malé děti obvykle nemají založený profil na YouTube, Google+, ani nejsou majiteli e-mailové schránky na Gmailu. Videa jim většinou pouštějí jejich rodiče a často je sledují společně.

Díky vlastním zkušenostem se nám podařilo velice přesné zacílení reklam. Ve spojení s chytlavou reklamou pro děti bylo dosaženo vysoké míry zhlédnutí. View rate třicetisekundového videa činil více než 35 % a cena zhlédnutí videa byla o 40 % nižší oproti původnímu odhadu.

Pro posílení kampaně na YouTube jsme připravili také bannerovou reklamu cílenou na weby v Google Display Network zaměřené svým obsahem na děti (nejčastěji obsahující jednoduché online hry) a na maminky (například mimibazar.cz, emimino.cz, mimiaukce.cz či detskyklub.cz).

Navíc jsme využili možnosti pokročilého remarketingu, který umožňuje Google Adwords, a bannerovou reklamu jsme zacílili na všechny uživatele, kteří zhlédli videoreklamu na YouTube až do konce. Díky tomu jsme mohli komunikovat v následujícím období k rodičům dětí (z jejich počítače dětem pouštějí písničky a pohádky na YouTube), že poctivý a dobrý Lipánek je navíc bez škrobu, dusíku a želatiny!

  • Ukázka videoreklamy
    Ukázka videoreklamy
    Ukázka videoreklamy
  • Ukázka bannerů
    Ukázka bannerů
    Ukázka bannerů