Reference

Zobrazit všechny reference

PROJEKT

Hamé

Videoreklama na YouTube jen pre-roll neboli In-Stream videoreklama před videem. Pro klienta Hamé jsme v rámci komunikace seriálu MUDr.ování s Hamánkem vyzkoušeli videoreklamu typu YouTube In-Display, tedy reklamu, která se zobrazuje například ve výsledcích vyhledávání či kontextově u souvisejících videí. Video se tedy nepřehraje automaticky, ale až ve chvíli, kdy na něj uživatel cíleně klikne.

Samotný náhled videoreklamy na YouTube je možné přirovnat například k reklamnímu formátu PR perex, který můžete znát v podobě fotografie, titulku a perexu na obsahových webech. Na YouTube vás však samotné zobrazení takové reklamy nic nestojí, platí se až za ono prokliknutí/přehrání videa.

Video určené především mladým maminkám jsme na YouTube cílili pomocí klíčových slov a přehrálo si jej téměř 30 000 lidí za měsíc. Cena za zhlédnutí videa přitom vyšla na pouhých 0,51 Kč! Cena za proklik totožného inzerátu cíleného na stejná klíčová slova ve vyhledávačích Seznam.cz či Google přitom vyjde cca na 8 Kč. 

VÝSLEDKY
Cíl
Zobrazení videoreklamy 1,9 mil.
Zhlédnutí videoreklamy 30 tis.
Cena zhlédnutí (CPV) 0,5 Kč

Detail

Takováto videoreklama stojí cca 10x méně než proklik z bannerové reklamy a jedná se o formát, který krásnou interaktivní formou přenese potřebné sdělení a emoce k uživateli bez nutnosti jakékoliv landing page.

Videoreklama se může pro řadu inzerentů zdát na první pohled produkčně nákladná, pokud se na její efektivitu podíváme z tohoto pohledu, pak může naopak mnoho nákladů ušetřit a investice do výroby kvalitního videoobsahu se určitě vyplatí.

  • Ukázka videoreklamy
    Ukázka videoreklamy
    Ukázka videoreklamy
  • Ukázka, kde se YouTube In-Display zobrazuje
    Ukázka, kde se YouTube In-Display zobrazuje
    Ukázka, kde se YouTube In-Display zobrazuje
  • Ukázka samotného inzerátu
    Ukázka samotného inzerátu
    Ukázka samotného inzerátu