Reference

Zobrazit všechny reference

PROJEKT

HAMÉ

Ačkoliv v naší zemi stále panuje mýtus, že videoreklama na internetu je podobně jako televizní reklama jen pro velké inzerenty, námi realizovaná kampaň může být inspirací i pro další menší inzerenty. Novou Májku se totiž vedení společnosti Hamé rozhodlo propagovat výhradně online, bez jediného spotu odvysílaného v televizi!

Na podzim roku 2014 uvedla potravinářská společnost Hamé na trh tři nové příchutě Májky v moderním skleněném obalu. Kultovní paštiku, která nechybí třetině Čechům na jejich výletech či dovolených v zahraničí, představil MarketUP pomocí videoreklamy na internetu mladým spotřebitelům.

Ukázka videoinzerce na YouTube:

- Paštikový dort s brusinkami

- Jak se vyrábí nejoblíbenější paštika?

- Májka v novém stylu má sílu!

VÝSLEDKY
Cíl
Spuštění videa 530.000
Přehrání celého videa 60.300
Návštěvy landing page 17.400
Zobrazení videobanneru 1,5 mil.

Detail

Pro kampaň jsme v MarketUP navrhli a vytvořili landing page, na níž se mohli uživatelé seznámit s příběhem této legendární paštiky formou videa, nebo rovnou přejít do e-shopu Hamé a být jedním z prvních, kdo nové příchutě ochutná.

Velkou výhodou všech námi zvolených formátů videoreklamy je fakt, že se nejedná jen o přehrání klasického televizního spotu, ale uživatel má vždy možnost dostat se k dalším informacím a dokonce i k nákupu.

Protože samotný spot nebyl tvořen původně speciálně pro videoinzerci na internetu, společně s klientem jsme jej upravili. Díky této úpravě nám vznikly tři rozdílné spoty, kde každý byl určen jiné cílové skupině. Tuto skutečnost jsme promítli do cílení jednotlivých formátů a testovali jejich výkonnost. I proto jsme celkem vytvořili 80 různých vizuálů pro videobannery v reklamní síti Google a každý z nich navíc opatřili dvěma rozdílnými titulky pro A/B testování.

Kampaň předčila naše i klientovo očekávání, kdy jsme zajistili nejen masivní zásah publika, ale přivedli jsme přímo na landing page dvakrát více spotřebitelů, než jsme odhadovali!

Zajímavost kampaně

Nebývá zvykem, že by reklama, sjednávaná na přímo, byla po nasazení dále optimalizována. My jsme však sjednali testování a optimalizaci rich media kampaně na magazínech CzechNetMedia. Po prvních dvou týdnech kampaně došlo k vyhodnocení získaných dat z reklamního systému AdOcean na základě A/B testování.

Po zbytek trvání kampaně bylo na daném magazínu uživatelům spouštěno jen jedno video doplněné bannerem, který se ukázal v prvních 14 dnech kampaně jako nejvýkonnější. Tím jsme docílili, že průměrný čas mezi zobrazením videoreklamy a kliknutím na doprovodný banner byl 18,5 sekund. Jeden takto přivedený uživatel z reklamy navíc v průměru vyšel v mediálních cenách na pouhých 1,06 Kč!

Stále si myslíte, že videoreklama na internetu je jen pro inzerenty s milionovými rozpočty?

  • Videobanner v reklamní síti Google
    Videobanner v reklamní síti Google
    Videobanner v reklamní síti Google
  • Videoinzerce na YouTube
    Videoinzerce na YouTube
    Videoinzerce na YouTube
  • Formát videorollband
    Formát videorollband
    Formát videorollband
  • Nejúspěšnější videobannery
    Nejúspěšnější videobannery
    Nejúspěšnější videobannery
  • Nejúspěšnější doprovodné bannery formátu videorollband
    Nejúspěšnější doprovodné bannery formátu videorollband
    Nejúspěšnější doprovodné bannery formátu videorollband
  • Oslovené publikum
    Oslovené publikum
    Oslovené publikum
  • Vyhodnocení úspěšnosti formátů videoreklamy
    Vyhodnocení úspěšnosti formátů videoreklamy
    Vyhodnocení úspěšnosti formátů videoreklamy
  • Ukázka formátu videorollband na webech CzechNetMedia
    Ukázka formátu videorollband na webech CzechNetMedia
    Ukázka formátu videorollband na webech CzechNetMedia