Reference

Zobrazit všechny reference

PROJEKT

HAMÉ

Online kampaní pro potravinářskou společnost Hamé, která je hlavním partnerem českého biatlonu, jsme na počátku roku 2015 pomohli zvýšit povědomí veřejnosti o této sponzorské činnosti. Stalo se tak pomocí soutěže „Vítězná trefa“ pořádané k příležitosti konání světového poháru v Novém Městě na Moravě.

V MarketUP jsme navrhli spotřebitelskou soutěž včetně přípravy speciální soutěžní landing page, na níž mohli lidé z Česka a Slovenska odpovídat na znalostní otázky vztahující se k českým biatlonistům. Vítězná byla každá 30. správná odpověď, Hamé celkem odměnilo 133 výherců atraktivními cenami.

Na soutěžní stránku jsme přivedli celkem přes 15 tisíc uživatelů pomocí PPC reklamy ve vyhledávačích, specificky cílenou reklamou na Facebooku, díky bannerové reklamě spravované v nástrojích Google Adwords a Seznam.cz Sklik. Efektivní součástí se stalo také budování zpětných odkazů.

Jeden soutěžící přivedený z námi realizované multikanálové kampaně přišel v průměru na 9 Kč v rámci mediálních nákladů!

VÝSLEDKY
Cíl
Zobrazení bannerů 2,8 mil.
Návštěvy z kampaní 15.000
Počet soutěžících 4.000
Konverzní poměr 27%

Detail

Nejvýkonnějším nástrojem na získání relevantních soutěžících se stal Facebook, který zajistil přes 3 000 soutěžících. Nevyšší konverzní poměr vykazovaly návštěvy z linkbuildingu. Každý druhý návštěvník webu, který přišel ze zpětných odkazů, se do soutěže zapojil.

PPC kampaň ve vyhledávačích přinesla stejný výkon do počtu získaných soutěžících jako inzerce na portálu TV Nova Tn.cz (nejvýkonnější zdroj mimo námi realizované kampaně).

  • Ukázka reklamy na Facebooku
    Ukázka reklamy na Facebooku
    Ukázka reklamy na Facebooku
  • Ukázky nejvýkonnějších bannerů
    Ukázky nejvýkonnějších bannerů
    Ukázky nejvýkonnějších bannerů
  • Nejvýkonnější reklamy ve vyhledávačích
    Nejvýkonnější reklamy ve vyhledávačích
    Nejvýkonnější reklamy ve vyhledávačích
  • Ukázka reklam na Facebooku na mobilech
    Ukázka reklam na Facebooku na mobilech
    Ukázka reklam na Facebooku na mobilech
  • Ukázka soutěžní landing page
    Ukázka soutěžní landing page
    Ukázka soutěžní landing page