Reference

Zobrazit všechny reference

PROJEKT

FRANKE ČR

Pro výhradního distributora značkových kuchyňských dřezů, baterií a elektrospotřebičů FRANKE jsme zajistili pilotní multikanálovou online kampaň na posílení značky a zvýšení prodejů v síti partnerských kamenných prodejen a eshopů.

Cíl poptávaných produktů byl překročen o 10 %. Stejně tak počet zobrazení displejové reklamy na tématických portálech byl splněn na 152 % při dodržení mediálních rozpočtů. Klient se na základě úspěchu pilotního projektu rozhodl pokračovat v online marketing aktivitách. Úspěšná kampaň byla prezentována i v celosvětovém marketingovém newsletteru společnosti FRANKE.

Na uvedenou pilotní kampaň jsme dále navázali řadou brandových kampaní k prezentaci nových produktů na trh. Na podzim 2014 jsme připravili videokampaň s využitím videobannerů v síti Google Display Network, jednu z prvních svého druhu v ČR.

VÝSLEDKY
Cíl
Posílení značky 5 mil. zobrazení
Bannerová kampaň CTR 0,22%
Konverze Překročení o 10%
Návštěvnost webu 13500 návštěvníků

Detail

Multikanálová online kampaň - textové PPC kampaně ve vyhledávačích Seznam a Google, bannerové kampaně v Google Adwords a Skliku, Remarketing v síti Google Adwords. Návrh a realizace úprav pro zvýšení konverze webu. Audit webu a nastavení analytických nástrojů Google Analytics a Webmastertools. Úzká spolupráce s webovými specialisty ve švýcarské centrále FRANKE.

  • Návrh Landing Page
    Návrh Landing Page
    Návrh Landing Page
  • Textové PPC kampaně ve vyhledávači Google a Seznam
    Textové PPC kampaně ve vyhledávači Google a Seznam
    Textové PPC kampaně ve vyhledávači Google a Seznam
  • Bannerová kampaň v síti Google
    Bannerová kampaň v síti Google
  • Bannerová kampaň v síti Sklik
    Bannerová kampaň v síti Sklik
    Bannerová kampaň v síti Sklik
  • Remarketingová kampaň v síti Google
    Remarketingová kampaň v síti Google
    Remarketingová kampaň v síti Google
  • Měsíční reporting výsledků kampaní včetně ROI
    Měsíční reporting výsledků kampaní včetně ROI
    Měsíční reporting výsledků kampaní včetně ROI