Reference

Zobrazit všechny reference

PROJEKT

ESTHÉ

Do strategie online kampaně pro renomovanou pražskou kliniku plastické chirurgie Esthé jsme v létě 2016 zahrnuli mimo jiné novinku z oblasti programatického nákupu médií. Netradičně jsme využili formát RTB brandingu, který bývá nejčastěji využíván pro velké brandové kampaně.

Naším cílem bylo zaujmout pomocí brandingu webů uživatele, kteří již navštívili v minulosti web kliniky www.esthe-plastika.cz. Konkrétně ty uživatele, kteří se zajímali o plastickou operaci prsou a podpořit je k objednávce konzultace s lékařem. Celkem jsme vytvořili čtyři odlišné vizuály. Na všech byla komunikována letní akce se slevou až 13 200 Kč na zvětšení prsou, jednotlivé verze se však lišily tváří lékaře.

Tento formát se ukázal jako vhodná taktika pro remarketing v oblasti služeb. Výsledky v počtu sjednání konzultací překročili očekávané cíle.

VÝSLEDKY
Cíl
CPM 205 Kč
CTR 1,2 %
CPC 17 Kč

Detail

Branding, někdy také nazývaný též skin webu, je obarvení celého pozadí webu. Dříve bylo obvyklé nakupovat tento reklamní formát pouze napřímo od obchodního oddělení vydavatele a cílení bylo velmi omezené. Například na home page webu, případně do dané kategorie. Díky technologii RTB je však možné cílit nejen na umístění (konkrétní web), nýbrž na konkrétní uživatele.

V případě Esthé šlo o zobrazování pomocí remarketingu (cílení potenciální zákaznice, které již byly na webu kliniky) v síti webů R2B2 v rámci DSP platformy Adform. Reklama se tak zobrazovala například na OnaDnes.cz, Joyonline.cz, Elle.cz, WomanOnly.cz, Světženy.cz.

  • Ukázka programatického brandingu - verze 1
    Ukázka programatického brandingu - verze 1
    Ukázka programatického brandingu - verze 1
  • Ukázka programatického brandingu - verze 2
    Ukázka programatického brandingu - verze 2
    Ukázka programatického brandingu - verze 2