Reference

Zobrazit všechny reference

PROJEKT

ESTHÉ

Pražská klinika estetické chirurgie Esthé je špičkovým pracovištěm v čele s renomovaným doc. MUDr. Janem Měšťákem, CSc., jehož jméno se v ČR stalo synonymem pro plastickou chirurgii. Renomé pomáháme klinice budovat mnoha taktikami online marketingu. Rozhodli jsme se vyzkoušet také videoreklamu na Facebooku.

Už po pár dnech se ukázalo, že jde o správnou cestu. Za částku okolo 1400 Kč jsme díky ní zajistili 14 poptávek po plastické operaci víček prostřednictvím kontaktního formuláře na webu!

VÝSLEDKY
Cíl
Zobrazení videoreklamy 10 813
Přehrání 3s videa 1 478
Cena přehrání 0,75 Kč / 3s videa
Přehrání 45s videa 287
Cena přehrání 3,5 Kč / 45s videa
Cena přehrání 12,3 Kč / 3 min videa
Prokliky na web 131
Cena za proklik na web (CPC) 10 Kč
Míra prokliku na web 0,99 %
Konverze 14 odeslaných formulářů

Detail

Videoreklamu jsme již testovali pro řadu našich klientů. Většinou však byla cena zhlédnutí výrazně dražší, než videoinzerce na YouTube. I v tomto případě cena přehrání videa na Facebooku vychází výrazně dráž, avšak přinesla okamžité výsledky. Sehrála totiž velmi důležitou roli v poslední fázi zákazníkova rozhodování.

V rámci remarketingu jsme použili více než tříminutové video o průběhu plastické operace víček, které jsme natočili v létě s MUDr. Liborem Kmentem. To pomohlo představit nejen způsob operace, ale velmi přátelskou formou také charismatického chirurga a přívětivé prostředí kliniky.

  • Videoreklama na Facebooku
    Videoreklama na Facebooku
    Videoreklama na Facebooku