Reference

Zobrazit všechny reference

PROJEKT

ESTHÉ

Pro renomovanou kliniku plastické chirurgie Esthé jsme připravili online komunikaci pro navýšení počtu zákazníků a posílení povědomí o značce.

Klient měl požadavek na zvýšení počtu plastických operací v letní sezóně, kdy je pravidelně operační plán nenaplněný. Před samotným plánováním kampaně jsme provedli analýzu dosavadních aktivit klienta na internetu a analýzu konkurence. Měli jsme na paměti, že je potřeba budovat značku jako celek a zároveň zohlednit šíři nabízených zákroků.

Vhodnou cílovou skupinu jsme oslovili reklamou ve vyhledávání, displejovou kampaní v Google, RTB Adform a na sociální síti Facebook včetně retargetingu s pokročilou segmentací. Zároveň jsme publikum oslovili sérií PR článků na webech určených pro ženy a použili retargeting i na čtenářky těchto článků. Kampaň byla tak úspěšná, že jsme dosáhli 100% naplnění operačního plánu kliniky v letních měsících o 2 týdny dříve než bylo plánováno a kampaň byla předčasně ukončena.

VÝSLEDKY
Cíl
Zobrazení bannerů 3 mil.
Návštěvy z kampaní 15.000
Oslovené publikum 150.000
Meziroční nárůst konverzí o 50 %
Operační výkony z kampaní 44%

Detail

Pro kliniku ESThÉ jsme připravili zcela nové kampaně ve vyhledávání s celkem 75 sestavami, reflektující všechny fáze rozhodovacího procesu a všechny zákroky. Vytvořili jsme remarketingové bannerové kampaně ve 3 vizuálech a 5 formátech s celkem 15 statickými a flash bannery. Pro letní promo akci na modelaci poprsí jsme připravili novou landing page, vytvořili jsme bannerovou a retargetingovou kampaň v RTB síti Adform s celkem 50 různými bannery s využitím rotátorů pro střídání vizuálů uživatelům a optimalizaci na nejvyšší výkon. Zároveň jsme realizovali přesně cílenou reklamu na Facebooku s mnoha vizuály, která vykazovala velmi vysokou míru prokliku na úrovni 5% a reklamy získali vysoký počet liků, sdílení i komentářů. Celou kampaň jsme podpořili sérií nízkonákladových PR článků na webech pro ženy. Díky všem kampaním bylo osloveno okolo 150.000 žen a mužů, meziroční nárůst online konverzí dosáhl 50 %. Kampaně zajistily 44 % všech operačních výkonů v červenci až září roku 2014.

  • Vybrané vizuály z kampaně Adwords
    Vybrané vizuály z kampaně Adwords
  • Vybrané vizuály z kampaně Sklik
    Vybrané vizuály z kampaně Sklik
    Vybrané vizuály z kampaně Sklik
  • Reklama na Facebooku
    Reklama na Facebooku
    Reklama na Facebooku
  • Vybrané vizuály z RTB Adform
    Vybrané vizuály z RTB Adform
    Vybrané vizuály z RTB Adform
  • Ukázka PPC ve vyhledávačích
    Ukázka PPC ve vyhledávačích
    Ukázka PPC ve vyhledávačích
  • Online PR s remarketingem
    Online PR s remarketingem
    Online PR s remarketingem