Reference

Zobrazit všechny reference

PROJEKT

EASY OPTIC

Easyoptic.cz je značkovým prodejcem optiky, který uvedl na trh inovativní způsob prodeje brýlí na internetu. Zákazníkům umožňuje si vybrat brýle prostřednictvím virtuálního online zrcadla a zaslat až 3 páry brýlí na vyzkoušení v pohodlí domova. Značkové brýle Ray-Ban, Prada, Converse a další tak nabízí za ceny až o 50 % nižší než v kamenných obchodech.

Klient žádal masivní PR kampaň v délce 3 měsíců pro představení nového způsobu prodeje brýlí a posílení značky. Kvůli nízkému rozpočtu (100.000+ Kč) jsme zvolili inovativní styl PR kampaně. Nabídka běžných reklamních agentur spočívá v tvorbě PR článků a přímého nákupu bannerové reklamy u prémiových portálů. To vyžaduje mnohem vyšší investice a zřídkakdy zajistí rozumnou návratnost. Proto jsme využili moderní technologii RTB Adform pro displejovou reklamu a vytvořili kreativu, která vyzdvihla unikátní způsob prodeje, značkové produkty, výhody nabídky a značku klienta.

Úspěch kampaně překonal očekávání: 12 mil. zobrazení bannerové reklamy přineslo zvýšení návštěvnosti e-shopu o 70 % a zvýšení prodeje o 218 %. A hlavně, zvýšený objem prodeje pokračoval i po skončení kampaně.

VÝSLEDKY
Cíl
Bannerová kampaň 12 mil. zobrazení
Retargeting CTR 0,34 %
Návštěvnost webu Nárůst o 70 %
Zvýšení prodeje Nárůst o 218 %

Detail

Pro maximální efekt bannerové kampaně v síti Adform jsme využili dynamické bannery rozdělené na dva vizuály podle pohlaví. Intenzivní kampaň byla umístěna prostřednictvím RTB primárně na prémiových portálech navštěvovaných cílovými skupinami klienta. Po oslovení statisíců potenciálních zákazníků jsme následně využili RTB retargetingovou kampaň pro opětovné oslovení uživatelů, kteří eshop navštívili, ale neuskutečnili objednávku. Zde jsme využili segmentové cílení dle kategorie a značky brýlí a zobrazili uživatelům konkrétní produkty, o které projevili při návštěvě eshopu zájem. V rámci celé RTB kampaně jsme o 140 % překonali plánovaný objem počtu impresí při průměrném CPM 6 Kč. Retargetingová kampaň dosáhla 0,34 % CTR.

  • RTB bannerová kampaň v síti Adform
    RTB bannerová kampaň v síti Adform
  • RTB retargetingová kampaň v síti Adform
    RTB retargetingová kampaň v síti Adform
    RTB retargetingová kampaň v síti Adform
  • Konzultace úprav webu a nastavení měření analytiky
    Konzultace úprav webu a nastavení měření analytiky
    Konzultace úprav webu a nastavení měření analytiky
  • Audit PPC kampaní Google Adwords a Seznam Sklik
    Audit PPC kampaní Google Adwords a Seznam Sklik
    Audit PPC kampaní Google Adwords a Seznam Sklik
  • Audit zbožových srovnavačů
    Audit zbožových srovnavačů
    Audit zbožových srovnavačů
  • Návrh online marketingové strategie pro budování značky
    Návrh online marketingové strategie pro budování značky
    Návrh online marketingové strategie pro budování značky